eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławydostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu \PUŁAWY W SIECI - wdrażanie rozwiązań społeczeństwa informacyjnego w mieście PuławyPublikacja obowiązkowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-01

POZYCJA 45479

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Puławy: dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu \PUŁAWY W SIECI - wdrażanie rozwiązań społeczeństwa informacyjnego w mieście PuławyPublikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Puławy, do kontaktów: Urszula Bochniarz, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862225, 8867846, fax 081 8879768, e-mail: bzp@um.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.um.pulawy.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu \PUŁAWY W SIECI - wdrażanie rozwiązań społeczeństwa informacyjnego w mieście Puławy\. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu \PUŁAWY W SIECI - wdrażanie rozwiązań społeczeństwa informacyjnego w mieście Puławy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełnioną ofertę przetargową oraz formularze ofertowe (wg załączonych druków, stanowiących Załącznik do SIWZ), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniado ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. 7)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadane środki lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej: 50.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy części B, C, E, G, H, I, J ) Poza dokumentami wymienionymi w punkcie VI. 1,2,3,4,5,6 Wykonawcy ubiegający się o realizację części A , D, F zamówienia winni dostarczyć następujące dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadane środki lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej: 200.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednego zadania o specyfice, kompleksowości porównywalnej do zamawianych dostaw o całkowitej wartości powyżej 200.000 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik ), 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przy czym wykaz osób musi zawierać: - wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z przypisanymi im funkcjami, -informacje potwierdzające doświadczenie tych osób wraz ze wskazaniem wartości wdrożeń, w których uczestniczyli, - informacje o przedmiocie wdrożenia. 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) certyfikat lub deklaracja zgodności CE na dostarczony sprzęt. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo przedstawione w kopii winno być poświadczone notarialnie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci Oryginalny kod CPV: 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: A - zestawy komputerowe, drukarki i serwery B - drukarka wielkoformatowa i skaner C - czytnik kodów paskowych, drukarka i skaner D - oprogramowanie E - rozbudowa sieci lokalnej UM Puławy F - oprogramowanie G - infomat z oprogramowaniem H - centrala telefoniczna I - sprzęt multimedialny Wymagany termin realizacji zamówienia liczony w dniach od dnia podpisania umowy: 1.Część A - 15 dni 2.Część B - 15 dni 3.Część C - 15 dni 4.Część D - 60 dni 5.Część E- 60 dni 6.Część F- 210 dni 7.Część G- 30 dni 8.Część H- 60 dni 9.Część I- 15 dni 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 210

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: -dla części A - 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) -dla części D - 7.500 zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych ) -dla części F - 18.000 zł ( słownie : osiemnaście tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający poniższe warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona weryfikacji dokumentów zawartych w ofertach systemem spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnioną ofertę przetargową oraz formularze ofertowe (wg załączonych druków, stanowiących Załącznik do SIWZ), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. 7)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadane środki lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej: 50.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy części B, C, E, G, H, I, J ) Poza dokumentami wymienionymi w punkcie VI. 1,2,3,4,5,6 Wykonawcy ubiegający się o realizację części A , D, F zamówienia winni dostarczyć następujące dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadane środki lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej: 200.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednego zadania o specyfice, kompleksowości porównywalnej do zamawianych dostaw o całkowitej wartości powyżej 200.000 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik ), 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przy czym wykaz osób musi zawierać: - wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z przypisanymi im funkcjami, -informacje potwierdzające doświadczenie tych osób wraz ze wskazaniem wartości wdrożeń, w których uczestniczyli, - informacje o przedmiocie wdrożenia. 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6)certyfikat lub deklaracja zgodności CE na dostarczony sprzęt. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo przedstawione w kopii winno być poświadczone notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 09:15, Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5, p. 108.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie to jest finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i budżetu Miasta Puławy 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: A - zestawy komputerowe, drukarki i serwery. 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i serwerów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zestawy komputerowe PCwraz z oprogramowaniem 31 Drukarki laserowe mono 30 Drukarki laserowe color 1 Komputer laptop 2 Drukarki kolorowe atramentowe A3 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: drukarka wielkoformatowa i skaner. 1) Krótki opis: drukarka wielkoformatowa i skaner. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Drukarka wielkoformatowa A1+ skaner 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: czytnik kodów paskowych, drukarka i skaner. 1) Krótki opis: czytnik kodów paskowych, drukarka i skaner. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Czytnik kodów kreskowych 1 Drukarka kodów paskowych 1 Skaner dokumentów z ADF 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: oprogramowanie. 1) Krótki opis: oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Router 1 Firewall sprzętowy 1 Internet gateway+firewall+VPN 3 UPS Centralny 1 Rozbudowa sieci lokalnej UM Puławy 1 Budowa elementów regionalnej sieci szerokopasmowej - Łącza internetowe do 3 wybranych jednostek miejskich (WIMAX) 1 Oprogramowanie zarządzające siecią 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: rozbudowa sieci lokalnej UM Puławy. 1) Krótki opis: rozbudowa sieci lokalnej UM Puławy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Serwery 4. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: oprogramowanie. 1) Krótki opis: oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Portal miejski (www.um.pulawy.pl - rozbudowa) - Zakup oprogramowania, instalacja i konfiguracja oraz graficzne opracowanie stron 1 GIS- mapy 1 e-Urząd + BIP - koszty oprogramowania, wdrożenia, konfiguracji i instalacji, obsługi on-line interesantów 1 Koszty opracowania portalu e-praca 1 Koszty opracowania portalu e-gospodarka 1 Koszty opracowania portalu e-turystyka 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 210 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: - infomat z oprogramowaniem. 1) Krótki opis: - infomat z oprogramowaniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Infomat wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Cyfrowa centrala telefoniczna. 1) Krótki opis: Cyfrowa centrala telefoniczna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Cyfrowa centrala telefoniczna - 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Aparaty fotograficzne. 1) Krótki opis: Aparaty fotograficzne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Telewizor projekcyjny 1 Aparat cyfrowy 1 Rzutnik multimedialny 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.