Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-06
Poznań: Dostawa paliw płynnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 4548 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu , ul. Góralska 2, 60-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6567721, faks 061 6567710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witdpoznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup paliw płynnych dla środków transportu, znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu w ilości 37 800 litrów ON i 5 800 litrów benzyny PB 95..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, spełniają wymagane obligatoryjne warunki szczególne wskazane w punkcie III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ przyjmą warunki płatności określone w punkcie III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ. Wykonawca musi zabezpieczyć możliwość zakupu paliwa przez Zamawiającego na terenie miasta Poznania oraz w oddziałach terenowych Zamawiającego, tj. Pile, Koninie, Ostrowie Wielkopolskim i Lesznie. Na terenie miasta Poznania wykonawca musi posiadać co najmniej 3 stacje paliw. Musi posiadać w oddziałach terenowych WITD, tj. w Pile, Koninie, Lesznie i Ostrowie Wielkopolskim przynajmniej 1 stację paliw. Stacje paliw powinny być czynne całodobowo Sposób dokonywania oceny tych warunków będzie oceniany warunkiem granicznym spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, Oświadczenie stwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Konieczne licencje lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia publicznego, Pełnomocnictwo/upoważnienie/dokument uprawniający osoby podpisujące ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witdpoznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Góralska 2 60-623.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ul. Góralska 2 60-623 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Zakup paliw na potrzeby transportu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w 2025 i 2026 r.
- urządzenia komputerowe.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.