eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DLA GMINY BRÓJCE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Brójce 39: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DLA GMINY BRÓJCE.
Numer ogłoszenia: 455042 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418300 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce, , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 295 01 11, faks 42 299 69 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DLA GMINY BRÓJCE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej niezbrylającej, luzem, gatunek DR w ilości 250 Mg dla Gminy Brójce. 2. Dostawa soli obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek soli drogowej na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Brójce. 3. Wraz z każdą dostawą soli Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia soli oraz dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru soli. 4. Miejsce dostawy: Zakład Usług Komunalnych, 95-006 Brójce 46 - teren zakładu. 5. Dostawy soli następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym lub elektronicznym - e-mail - zgłoszeniu Wykonawcy przez Zamawiającego - czas realizacji 3 dni robocze od daty zgłoszenia. Odbiór soli odbywać się będzie w godzinach pracy Zakładu Usług Komunalnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • G.T.I.-Bud Tadeusz i Iwona Gniadek Sp.j., ul. Widokowa 28, 32-031 Gaj, Mogilany, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67342,50

  • Oferta z najniższą ceną: 67342,50 / Oferta z najwyższą ceną: 94710,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.