eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno ZdrójUsługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiekcie - kompleks rekreacyjno-zabiegowy Fitness - Zdrój.



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Szczawno Zdrój: Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiekcie - kompleks rekreacyjno-zabiegowy Fitness - Zdrój.
Numer ogłoszenia: 45519 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8493201, faks 74 8436764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiekcie - kompleks rekreacyjno-zabiegowy Fitness - Zdrój..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: a. Sprzątanie korytarzy, schodów, holi, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów ogólnodostępnych, pokoi sanatoryjnych, łazienek i wc przy pokojach, dyżurek pielęgniarskich, gabinetów zabiegowych, gabinetów lekarskich, sal gimnastycznych i szatni personelu oraz innych pomieszczeń Uzdrowiska wskazanych przez Zamawiającego; b. Mycie podłóg i schodów, podestów, podstopnic, cokolików, ścian, balustrad z elementami pionowymi, poręczy, drzwi, klamek, włączników, kontaktów, lamp, odbojnic, boazerii; c. Mycie wszelkiego rodzaju przeszkleń, drzwi wraz z futrynami i okien (z zewnątrz, wewnątrz, a jeśli jest rozkręcane to również w środku) z ramiakami (drewno, metal i inne) i parapetami (różnego rodzaju); d. Doczyszczanie, specjalistyczna konserwacja i zabezpieczanie powierzchni podłogowych i posadzek każdego typu; e. Zabezpieczanie powierzchni kamiennych metodą krystalizacji (np. marmur), polimeryzacji (polimerami, które nie żółkną) lub akrylem; f. Odkurzanie wszystkich mebli tapicerskich; g. Czyszczenie mebli; h. Opróżnianie koszy ze śmieciami, dezynfekcja kubłów, zakładanie worków na śmieci; i. Mycie i dezynfekcja wszelkiego rodzaju urządzeń sanitarnych w tym muszli klozetowych, desek sedesowych, szczotek klozetowych, umywalek, brodzików, wanien, baterii łazienkowych, umywalkowych, kratek wentylacyjnych i odpływów oraz innych zainstalowanych urządzeń; j. Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych),mebli i wyposażenia biurowego, usuwanie odchodów ptasich i liści oraz innych zabrudzeń z parapetów zewnętrznych oraz czyszczenie lamp, luster, klamek i telefonów; k. Mycie lamp oświetleniowych, płytek podłogowych i ściennych, drzwi, kaloryferów, wszystkich wysięgników, pastowanie podłóg; l. Dostarczanie i uzupełnianie na bieżąco materiałów higienicznych w pokojach, łazienkach i WC, pomieszczeniach sanitarnych ogólnodostępnych - środki do odświeżania powietrza, kostki toaletowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki plastikowe; m. Pobieranie z magazynów Zamawiającego czystej pościeli, ręczników, prześcieradeł jednorazowych zabiegowych itp., wymiana brudnej pościeli na czystą, przekazywanie brudnej pościeli do magazynów Zamawiającego; n. Pielęgnacja kwiatów żywych i sztucznych we wszystkich pomieszczeniach; o. Odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin wycieraczek sucho-mokro, p. Sprzątanie (w tym systematyczne odśnieżanie i odladzanie) balkonów, tarasów, logi, patio. Odladzanie przy użyciu specjalistycznych środków nie wpływających negatywnie na powierzchnie i środowisko. q. Sprzątanie schodów zewnętrznych i wejść do obiektów Uzdrowiska; r. Ściąganie i zawieszanie firan i zasłon; s. Mycie i dezynfekcja sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętów do ćwiczeń siłowych wraz z akcesoriami (hantle, ciężary itp.), saun wraz z akcesoriami. t. Mycie luster w salach do ćwiczeń. 4. Szczegółowe informacje na temat wykonywania czynności, określonych w ust. 1 zostały zawarte w Załączniku nr 1 oraz 1a do Umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku czasowego wyłączenia obiektu (objętego przedmiotem zamówienia) z kwaterowania kuracjuszy, iż świadczenie usług sprzątania, utrzymania porządku i prac pomocniczych zostanie zawieszone na okres wyłączenia obiektu, natomiast wynagrodzenie miesięczne zostanie pomniejszone o kwotę dotyczącą obiektu zgodnie z wysokością wskazaną w Zadaniu. 6. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku sprzedaży któregokolwiek z obiektów (objętych przedmiotem zamówienia), iż świadczenie usług sprzątania, utrzymania porządku i prac pomocniczych w obiekcie zostanie wstrzymane, natomiast wynagrodzenie miesięczne zostanie pomniejszone o kwotę dotyczącą obiektu zgodnie z wysokością wskazaną w Zadaniu. 7. Wszystkie wymienione czynności Wykonawca zobowiązany jest wykonywać należycie, z dużą starannością zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi Zamawiającego oraz informacjami zawartymi w zestawie załączników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8266,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8266,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługa sprzątania u Zamawiającego świadczona jest przez firmę Zewnętrzną Impel Cleaning Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, wybraną w drodze przetargu nieograniczonego w roku 2011r. Ze względu na przyczyny techniczne (przebudowa pomieszczeń, w których docelowo miał być zlokalizowany kompleks Fitness-Zdrój), już na etapie przygotowywania postępowania w 2011r.termin zakończenia świadczenia usług w tym obiekcie został określony na 31.12.2013r., a w pozostałych obiektach na 28.02.2014r. Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy do czasu zakończenia świadczenia usług we wszystkich pozostałych obiektach tj. do 28.02.2014r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.