eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Kraków: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa.
Numer ogłoszenia: 45535 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz w Formularzu Oferty odpowiednim dla każdej części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 5. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych: Część 1 - teczki tekturowe - 1500 sztuk Część 2 - clipboardy z notatnikim - 1000 sztuk Część 3 - ozdobne torby okolicznościowe - 3750 sztuk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: A. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; B. wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 1 dostawę materiałów promocyjnych, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej w punkcie 1 - 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostaw, o których mowa powyżej w pkt. B - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Estetyka wykonania próbek materiałów promocyjnych zgodnie z podkryteriami wskazanymi w siwz - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Plac Wszystkich Świętych 3-4, III piętro, pok. nr 324..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1. Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - inne dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty odpowiedni dla danej części, wg wzoru stanowiącego załącznik nr od 3A do 3C do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie po jednej próbce każdego z materiałów promocyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, dostosowanych do parametrów wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz w Formularzu Oferty odpowiednim dla danej części (załącznik nr 3A do 3C).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: teczki tekturowe - 1500 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Estetyka wykonania próbki teczki tekturowej, zgodnie z podkryteriami wskazanymi w siwz - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: clipboardy z notatnikim - 1000 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Estetyka wykonania próbki clipboardu z notatnikiem, zgodnie z podkryteriami wskazanymi w siwz - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ozdobne torby okolicznościowe - 3750 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Estetyka wykonania próbki ozdobnej torby okolicznościowej, zgodnie z podkryteriami wskazanymi w siwz - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.