eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CedyniaWykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Cedynia: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2013
Numer ogłoszenia: 4553 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Cedyni , Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4144006, faks 091 4144162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych tj. - Zakład Remontowo Budowlany w Cedyni - gospodarstwo pomocnicze - Szkoła Podstawowa w Cedyni - jednostka budżetowa - Szkoła Podstawowa w Piasku - jednostka budżetowa - Gimnazjum w Cedyni - jednostka budżetowa - Zespół Administracji Szkół - jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej- jednostka budżetowa - Urząd Miejski w Cedyni - na zasadach jednostki budżetowej - Gmina Cedynia - osoba prawna - Cedyński Ośrodek Kultury i Sportu - instytucja kultury - osoba prawna - oraz innych nowopowstałych jednostek organizacyjnych Zakres zamówienia obejmuje: - Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących gminy i w/w jednostek organizacyjnych oraz rachunków pomocniczych, - Realizacja poleceń przelewu, - Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, - Obsługa kasowa wszystkich w/w jednostek, a) Realizacja przyjmowania wpłat gotówkowych deklarowanych przez wpłacających oraz na podstawie wystawionych przez gminę i jej jednostki dowodów wpłat KP, b) Realizacja wypłat gotówkowych na podstawie wystawionego dokumentu kasa wypłaci KW podpisanego przez osoby wymienione w karcie wzorów podpisów oraz osoby posiadające jednorazowe pełnomocnictwa, zastępujące osoby wymienione w karcie wzorów podpisów - Lokowanie wolnych środków pieniężnych, - Świadczenie usług przelewów elektronicznych, - Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na: a) sfinansowanie występującego niedoboru budżetu gminy b) sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy c) sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy W ramach umowy oferent powinien: -uruchomić kredyt w rachunku bieżącym na sfinansowanie występującego niedoboru -przyjąć środki na lokaty: a) 7 dni i krótsze, b) 14 dni, c) 50 dni, d) 100 dni, e) 1 miesiąc, f) 3 miesiące, g) 6 miesięcy. h) 12 miesięcy, i) 24 miesiące i dłuższe -udostępnić nieodpłatnie usługę przelewów elektronicznych w gminie oraz wszystkich jednostkach organizacyjnych na przynajmniej jednym stanowisku komputerowym umożliwiającym dokonanie przelewu i uzyskiwanie danych o stanie rachunku na dany okres. - zapewnić nieodpłatnie obsługę informatyczną w zakresie obsługi elektronicznej -naliczać odsetki na rachunkach bankowych codziennie i stawiać do dyspozycji zamawiającego (kapitalizacja) na koniec każdego miesiąca, -przyjmować automatyczne zgłoszenia telefoniczne dotyczące lokowania wolnych środków na rachunku bankowym wynikającym z salda bankowego na lokaty weekendowe i typu o/n poprzez fakt, że środki pozostają do dyspozycji Zamawiającego przez cały dzień, a na rachunek lokaty są przeksięgowywane po zamknięciu salda dnia. Następnego dnia rano saldo dnia poprzedniego, powiększonego o odsetki, zostaje ponownie zaksięgowane na rachunku zamawiającego, -przekazywanie środków między rachunkiem w danym banku a innymi bankami następuje za pośrednictwem drogi elektronicznej. Bank powinien zapewnić, że wszystkie zlecenia rozliczeń międzybankowych tj . przesłane z innych banków, dysponujących także tym systemem w I i II sesji rozliczeniowej zostaną zaksięgowane na rachunku zamawiającego tego samego dnia. Dodatkowa punktacja będzie doliczana w przypadku zaksięgowania tego samego dnia III sesji rozliczeniowej, -bank powinien oferować bezpłatne doradztwo w zakresie inwestowania wolnych środków w inne instrumenty rynku pieniężnego np. bony skarbowe lub handlowe, obligacje skarbowe oraz komunalne, które mają zapewnić optymalizację dochodów odsetkowych, -zobowiązują się do obsługi osób trzecich (klientów Urzędu Gminy i jej jednostek organizacyjnych) na nie mniej niż 2 stanowiskach kasowych w okresie obowiązywania umowy. Obsługa powinna odbywać się w Cedyni w czasie pracy zbliżonym do czasu pracy Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w przypadku zmiany oprocentowania stóp procentowych pod warunkiem, iż zmiany te będą korzystne dla zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 5.Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - 20
  • 3 - Oprocentowanie lokat terminowych - 20
  • 4 - Oprocentowanie i prowizja bankowa od kredytów udzielanych w rachunku bieżącym - 10
  • 5 - Opłata za świadczenie usług przelewów elektronicznych/miesiąc - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.