eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Zawiercie: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański
Numer ogłoszenia: 45544 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I .Wykonanie projektu przebudowy budynku sali gimnastycznej z zapleczem przy Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy sali gimnastycznej z łącznikiem - 401, 86 m2 - kubatura Sali gimnastycznej z łącznikiem - 2 850, 80 m3 Przebudowa ma obejmować: - powiększenie płyty boiska poprzez zlikwidowanie sceny i podscenia - modernizację zaplecza sanitarnego - docieplenie stropu sali gimnastycznej wraz z łącznikiem - wymianę stolarki okiennej Obiekt ma być wyposażony po przebudowie w następujące instalacje : - elektryczną - wodociągową + ciepła woda - kanalizacji sanitarnej - centralnego ogrzewania - teletechniczną -instalację odgromową II. Wykonanie projektu remontu (modernizacji ) dachu wraz z łącznikiem do sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu ul. Rataja 30. - powierzchnia zabudowy budynku głównego oraz przewiązki - 931,6 m 2 . - dachy jednospadowe o pochyleniu 5 % stropodach wentylowany , pokrycie na płytach korytkowych - ocieplenie ma być ułożone na wierzchu pokrycia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 1) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 08.04.2009 r. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 8)Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . 9)Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: 10)BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 11)Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. 12)Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 10.03.2009 r. do godz. 9: 00 13)Wysokość wadium wynosi: dla I części: 700 zł ( siedemset złotych ) dla II części: 200 zł ( dwieście złotych) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno opracowanie dotyczące zakresu dla danej części zamówienia ( I, lub II ) o podobnym stopniu skomplikowania co przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do wykazu należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością b) dysponują po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalnościach zgodnych z zakresem projektu ( dotyczy każdej części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ przez Zamawiającego i dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. III.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art.25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania .Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. IV.wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1).Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( prace projektowe ), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.( dotyczy każdej części zamówienia zgodnie z zakresem opracowania ) Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednym opracowaniem dotyczącym zakresu dla danej części zamówienia ( I, lub II ) o podobnym stopniu skomplikowania co przedmiot zamówienia, Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 2). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania w specjalnościach zgodnych z zakresem projektu ( dotyczy każdej części zamówienia) oraz ważne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i ważnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej , (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum po jednej osobie z uprawnieniami danej specjalności . ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 4. Załączą do oferty dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obslugi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychawczych ,42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a pok.nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obslugi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychawczych ,42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a pok.nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy budynku sali gimnastycznej z zapleczem przy Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy budynku sali gimnastycznej z zapleczem przy Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29. Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy sali gimnastycznej z łącznikiem - 401, 86 m2 - kubatura Sali gimnastycznej z łącznikiem - 2 850, 80 m3 Przebudowa ma obejmować: - powiększenie płyty boiska poprzez zlikwidowanie sceny i podscenia - modernizację zaplecza sanitarnego - docieplenie stropu sali gimnastycznej wraz z łącznikiem - wymianę stolarki okiennej Obiekt ma być wyposażony po przebudowie w następujące instalacje : - elektryczną - wodociągową + ciepła woda - kanalizacji sanitarnej - centralnego ogrzewania - teletechniczną -instalację odgromową Całość opracowania ma zawierać: 1. koncepcję budowlaną 2. projekt budowlany 3. projekt wykonawczy 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 5. Kosztorysy inwestorskie 6. Przedmiary 7. Wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę( jeżeli jest wymagane) Powyższe projekty powinny spełniać warunki określone w : 1/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 2/ / Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu remontu (modernizacji ) dachu wraz z łącznikiem do sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu ul. Rataja 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu remontu (modernizacji ) dachu wraz z łącznikiem do sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu ul. Rataja 30. - powierzchnia zabudowy budynku głównego oraz przewiązki - 931,6 m 2 . - dachy jednospadowe o pochyleniu 5 % stropodach wentylowany , pokrycie na płytach korytkowych - ocieplenie ma być ułożone na wierzchu pokrycia . Opracowanie ma zawierać 1.Projekt docieplenia dachu całego budynku szkoły z łącznikiem do sali gimnastycznej obiektu z uwzględnieniem instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 3.kosztorysy inwestorskie 4.przedmiary Powyższy projekt powinnien spełniać warunki określone w : 1/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 2/ / Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.