eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Budowa remizy strażackiej OSP w miejscowości Sienno-stan surowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Ośno Lubuskie: Budowa remizy strażackiej OSP w miejscowości Sienno-stan surowy
Numer ogłoszenia: 45551 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy strażackiej OSP w miejscowości Sienno-stan surowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa w stanie surowym zamkniętym wolnostojącego budynku remizy OSP na działce ewidencyjnej nr 80 w miejscowości Sienno, gmina Ośno Lubuskie. Roboty budowlane obejmować będą wykonanie robót w następującym zakresie: -wykonanie fundamentów oraz ścian fundamentowych wraz z niezbędnymi izolacjami przeciwwodnymi i cieplnymi; -wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych (bez tynków oraz ocieplenia zewnętrznego); -wykonanie posadzek w budynku z uwzględnieniem wszystkich izolacji (bez ułożenia terakoty); -wykonanie stropu nad przyziemiem w pełnym zakresie; -wykonanie komina, nadproży, wieńcy; -wykonanie konstrukcji dachu wraz z izolacją wiatrową oraz pokryciem dachowym; -wykonanie wentylacji nawietrzno - wywiewnej; -wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich dachu oraz attyk oraz montaż rynien i rur spustowych; -wykonanie i montaż wrót garażowych oraz drzwi wejściowych do budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu w wysokości 5 000,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych w tym: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 PLN netto. 3. Dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy); 5. Dysponują środkami na samodzielne sfinansowanie zamówienia w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów 1)ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik NR 1 do niniejszej SIWZ ; 2)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy ( wg załącznika nr 2 do SIWZ); d)wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; e)uprawnienia budowlane dla osoby wyznaczonej przez Wykonawcę na kierownika budowy wraz z dokumentem o przynależności do izby samorządu zawodowego. f)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g)dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 1 69-220 Ośno- Lub..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy-sekretariat ul.Rynek 1 69-220 Ośno-Lub..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.