Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Warszawa: Dokonanie rozbudowy i adaptacji systemu nadzoru położniczego do potrzeb nowego budynku Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Numer ogłoszenia: 45554 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokonanie rozbudowy i adaptacji systemu nadzoru położniczego do potrzeb nowego budynku Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie centralnego systemu nadzoru położniczego - z wykorzystaniem posiadanych już przez Zamawiającego urządzeń ktg - (zwanego dalej towarem ) w nowej lokalizacji oddziału ginekologii i położnictwa z blokiem porodowym oraz położniczej izbie przyjęć w budynku A Szpitala - w tym m.in.: - dostarczenie 5 monitorów płodu w tym 2 wraz z telemetrią płodową - dostarczenie centrali monitorowania - skonfigurowanie urządzeń dostarczanych i posiadanych przez Szpital - skonfigurowanie monitorów nadzoru we wskazanych przez Szpital lokalizacjach (monitory nie są objęte niniejszym postępowaniem - zostaną przez Szpital zapewnione we własnym zakresie) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego według specyfikacji i opisu oraz zasad określonych w załączniku A do niniejszego SIWZ. II. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie przeglądu posiadanych aparatów ktg oraz zaadaptowanie ich do potrzeb Szpitala po modernizacji b) Dostarczenie 5 monitorów płodu Philips AVALON FM20 (lub porównywalnych i kompatybilnych) w tym 2 wraz z stacjami telemetrii płodowej AVALON CTS (lub porównywalnej i kompatybilnej) oraz niezbędnymi licencjami, interfejsem i aplikacjami c) Konfiguracji systemu wg oczekiwań Zamawiającego d) Dokonanie montażu urządzeń we wskazanych pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. e) Zagwarantowanie, iż dostarczony towar wykonany jest z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia f) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji wykorzystującym środek sterylizujący zawierający nadtlenek wodoru dostarczony towar wykonany być może wyłącznie z użyciem materiałów i technologii odpornych na ten środek. g) Objęcie dostarczonego (i zamontowanego) towaru gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ. h) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji i warunków bezpieczeństwa dostarczonego towaru. Szkolenie winno odbyć się bezpośrednio przed przekazaniem towaru Zamawiającemu do eksploatacji oraz - na życzenie Zamawiającego - do 3 razy w okresie obowiązywania gwarancji. i) Dostarczenie instrukcji obsługi (konserwacji) dostarczonego towaru w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). j) Pomoc wyłonionemu w osobnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podmiotowi we włączeniu systemu nadzoru położniczego do Centralnego Systemu Informatycznego Szpitala - w tym udzielenie niezbędnych dostępów i licencji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Al. Solidarności 67 Warszawa III. Zamawiający oświadcza, iż realizacja przedmiotu niniejszego postępowania odbywać się będzie w budynku przed dokonaniem przez Zamawiającego jego przejęcia od Generalnego Wykonawcy Budimex SA (dalej : Generalny Wykonawca) . Zamawiający oświadcza, iż dysponuje zgodą Generalnego Wykonawcy na wykonanie prac objętych niniejszym postępowaniem przez podmiot trzeci.. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do wszelkich poleceń przedstawicieli Generalnego Wykonawcy. IV. Użyte w niniejszym SIWZ nazwy własne Avalon oraz nazwa Philips mają charakter informacyjny i w żadnym stopniu nie stanowią wskazania przez Zamawiającego preferowanych marek i lub rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń innych typów i marek pod warunkiem ich kompatybilności z urządzeniami wykorzystywanymi dziś u Zamawiajacego. Wykazanie porównywalności i kompatybilności oferowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Biorąc niniejsze pod uwagę Zamawiający dopuści także ofertę, w której Wykonawca zobowiąże się do wymiany (w ramach wartości oferty) posiadanych obecnie przez Szpital 4 urządzeń ktg Philips na posiadające nie gorsze parametry urządzenia kompatybilne z zaproponowanym rozwiązaniem. V. Zamawiający informuje, iż w załączniku A do niniejszego SIWZ zawarł zarówno pełną informację o aktualnie posiadanych urządzeniach, których wykorzystanie w realizacji niniejszego zamówienia jest niezbędne (z zastrzeżeniem ust. IV ? ) jak i dane techniczno-projektowe zmodernizowanych sieci Zamawiającego , z których Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia może skorzystać. Miejscem realizacji zamówienia: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostawy, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 2. W przypadku zamiaru skorzystania z możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego podstawą ustalenia jego ceny będą ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym dla zamówienia realizowanego w wyniku niniejszego postępowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości dla całości zamówienia: 7 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej należycie wykonane dwie dostawy polegające na rozbudowie systemu nadzoru położniczego w kwocie min. 250 000,00 zł netto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż: 250 000,00 zł d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę 250 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PODÓJ 15 BUDYNEK D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PODÓJ 15 BUDYNEK D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Systemy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.