Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Wadowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach Znak ZP/PRZET/25/2009
Numer ogłoszenia: 45557 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach Znak ZP/PRZET/25/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 1.2. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiajacego , do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty. a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowany asortyment wszystkich wymagań okreslonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wzór stanowi załącznik nr 2. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie VII.1.2 a) , składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
ul. Karmelicka 5
34-100 Wadowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Modernizacja dróg miejskich: Remont drogi gminnej 470484K (Al. Wolności) w km od 0+010,00 do km 1+200,00 w miejscowości Wadowice. Gmina Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.