To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Mysłowice: Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego
Numer ogłoszenia: 455620 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394396 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu analityczno-raportowego infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego. Przy czym za system analityczno-raportowy infoKadra rozumie się system zintegrowany z Oprogramowaniem Syriusz Std wspomagający kadrę kierowniczą w procesie zarządzania; przez Nadzór Autorski rozumie się czynności świadczone przez Wykonawcę, mające na celu bieżące utrzymanie systemu, w tym usuwanie usterek; przez Użytkowników rozumie się osoby uprawnione do korzystania z systemu infoKadra.
Szczegółowy zakres wdrożenia obejmuje:
1) techniczno-instalacyjną konsultację przedwdrożeniową (tryb zdalny: e-mail, telefon),
2) instalację i konfiguracją infoKadra na wskazanym przez Zamawiającego serwerze
(w tym część przygotowawcza usługi realizowana w ramach zdalnego dostępu),
3) uruchomienie mechanizmów zasilających infoKadra danymi źródłowymi
z Oprogramowania Syriusz Std,
4) szkolenie dla administratorów i użytkowników korzystających z infoKadra (realizacja w ramach pobytu wdrożeniowego).
Szczegółowy zakres Nadzoru Autorskiego obejmuje:
1) udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z systemu infoKadra,
2) umożliwienie korzystania z nowych wersji infoKadra (w tym z nowych definicji / wzorców wskaźników) powstałych z inicjatywy autora lub na skutek zgłoszeń Użytkowników,
3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnej dla danej wersji infoKadra dokumentacji użytkownika,
4) umożliwienie Zamawiającemu korzystania z serwisu Wykonawcy w zakresie: zgłaszania, analizy, diagnozowania i rozwiązywania problemów. Obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie systemu infoKadra dotyczy błędów w oprogramowaniu polegających na nieprawidłowym lub niestabilnym działaniu spowodowanym błędami kodu, błędami algorytmów, niewykonywaniu funkcjonalności opisanych
w dokumentacji.
Do podstawowych elementów obsługi będzie należało:
a) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych. Przyjęcie zgłoszenia będzie odbywać się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00, telefonicznie. Ponadto Wykonawca musi wskazać numer faksu oraz adres poczty elektronicznej, pod którymi będą przyjmowane zgłoszenia problemów przez całą dobę. Ich przyjęcie nastąpi
w dniach i godzinach określonych dla przyjęcia zgłoszeń telefonicznych. Rejestracja zgłoszenia nastąpi na podstawie danych przekazanych w zgłoszeniu, uzupełnionych o dodatkowe informacje dotyczące Jednostki i sposobu dalszego kontaktowania się. W trakcie rejestracji zgłoszenia, rejestrujący musi określić wspólnie ze zgłaszającym poziom ważności problemu. Podstawowym kryterium określenia poziomu ważności będzie wpływ problemu na działalność Jednostki.
b) ustalenie sposobu naprawy lub działania serwisowego. Problemy skierowane do realizacji będą realizowane poprzez: telefoniczne poinstruowanie Użytkownika
o czynnościach, które winien wykonać, w celu usunięcia problemu, przygotowanie pakietu aktualizacyjnego (termin dostarczania pakietu do Użytkownika będzie ustalany w zależności od poziomu ważności problemu), lub przekazanie zgłoszenia do zespołu technicznego serwisu - w przypadkach wymagających bezpośredniej interwencji serwisu u Użytkowników, przy czym termin przyjazdu będzie uzgadniany z Użytkownikiem.
c) naprawy i działania serwisowe. Podejmowane będą następujące kroki w zakresie napraw i działań serwisowych:
- Zespół Serwisowy przekazuje poprawkę, niezwłocznie do Użytkownika, który problem zgłosił, pocztą elektroniczną, poprzez udostępnienie na serwerze FTP,
- udostępni adres internetowy, pod którym będą opublikowane kolejne uaktualnienia,
- użytkownik potwierdzi prawidłowość działania Oprogramowania po wykonaniu uaktualnienia,
- Użytkownik w terminie 5 dni od przekazania poprawki lub wyjaśnienia zgłoszonego problemu zgłosi nieprawidłowości z nimi związanych, w przeciwnym wypadku Serwis może uznać zgłoszenie za zamknięte.
5) Wykonawca będzie świadczyć Nadzór Autorski do 31.12.2013 r.
Po zrealizowaniu wdrożenia według powyżej opisanego zakresu zostanie podpisany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokół odbioru prac stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Podpisany przez obie strony protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sygnity S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Modernizacja 5 pól rozdzielczych 6kV powierzchniowych w rozdzielni 6 kV "R-02" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice Wesoła
- Zakup kontenera socjalnego z węzłem sanitarnym dla pracowników obsługi wentylatorów głównego przewietrzania WPG przy szybie Wacław dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec dla Zakładu Oczyszczania Miasta Mysłowice
- Zawarcie umowy na bezgotówkową sprzedaż paliwa CNG realizowaną poprzez tankowanie w stacji paliw Wykonawcy pojazdów należących do Zakładu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.