Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Malbork: Usługa szkoleniowa pn. Przedsiębiorczość na turystycznym rynku pracy - Miej inicjatywę, realizowana w ramach projektu pn. Nie jestem inna/inny niż Ty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 45580 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pn. Przedsiębiorczość na turystycznym rynku pracy - Miej inicjatywę, realizowana w ramach projektu pn. Nie jestem inna/inny niż Ty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa pn. Przedsiębiorczość na turystycznym rynku pracy - Miej inicjatywę, realizowana w ramach projektu pn. Nie jestem inna/inny niż Ty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Liczba uczestników - 14 osób, liczba godzin szkolenia - 255 godzin,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na 2012 r. wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Oświadczenie to zostanie uznane za złożone, jeśli wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej dwa szkolenia o tematyce ściśle ukierunkowanej na tematykę branży turystycznej lub około turystycznej (hotelarstwo, gastronomia), przy czym każde z tych szkoleń musiało mieć wartość brutto co najmniej 10.000 PLN, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy co najmniej 5 osób (szkolenie grupowe).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) salą szkoleniową na terenie miasta Malbork, która pomieści 14 osób szkolonych jednocześnie, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie (a więc 14 ławek oraz 14 krzeseł), tablicę kredową i/lub suchościeralną, i/lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania zagadnień poruszanych na zajęciach (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odnośnie wentylacji i temperatury (temperatura nie może niższa w pomieszczeniu w trakcie zajęć, niż 180C), zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom/uczestniczkom szkolenia dostęp w czasie zajęć do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (WC) z dostępem do ciepłej wody, ręczników jednorazowych oraz mydła, w tym samym budynku co sala szkoleniowa, b) 14 komputerami z dostępem do sieci Internet (każdy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami, które zostaną oddelegowane do pełnienia funkcji trenerów/trenerek na szkoleniu będącym przedmiotem niniejszego przetargu, spełniającymi następujące warunki: a) trener/trenerka wiodący (a) - musi legitymować się wykształceniem wyższym, oraz bardzo dużą wiedzą z zakresu specyfiki powiatu malborskiego, w szczególności miasta Malbork oraz jego średniowiecznej tradycji, oraz musi legitymować się bardzo dużą wiedzą i doświadczeniem z zakresu pomysłów na zwiększanie lokalnej atrakcyjności turystycznej, oraz musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej lub około turystycznej, oraz musi legitymować się doświadczeniem w zakresie promocji usług i produktów turystycznych lub okołoturystycznych, a więc musiał opracować i wdrożyć co najmniej jedną usługę nastawioną na zwiększenie atrakcyjności turystycznej miejscowości, w której została wdrożona, i usługa ta powinna była funkcjonować co najmniej 1 sezon turystyczny (wskazać jaka to usługa, i gdzie ją wdrożono), oraz musiał brać udział w opracowaniu i wypromowaniu co najmniej jednego produktu turystycznego na poziomie co najmniej lokalnym (wskazać jaki to produkt, gdzie go wypromowano), b) wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku psychologia, oraz wiedzy z zakresu zjawiska stresu, jego przyczyn i umiejętności radzenia sobie ze stresem (trener/trenerka z zakresu tematyki dotyczącej stresu), c) wykształcenia co najmniej średniego, oraz wiedzy z zakresu autoprezentacji, kreowania wizerunku oraz sztuki wizażu, a więc z zakresu będącego częścią przedmiotu szkolenia, oraz doświadczenia niezbędnego do prowadzenia zajęć na tym szkoleniu, a więc co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w branży związanej z kreowaniem wizerunku, autoprezentacją i wizażem (trener/trenerka z zakresu stylizacji, wizażu i wizerunku), d) wykształcenia wyższego uzyskanego na jednym z następujących kierunków: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, finanse, rachunkowość, albo wykształcenia wyższego oraz ukończonych studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego lub podatkowego lub z zakresu finansów lub rachunkowości lub przedsiębiorczości lub prawa pracy lub ubezpieczeń społecznych, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji wykładowcy na co najmniej dwóch szkoleniach o tematyce ściśle ukierunkowanej na podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej, przy czym każde z tych szkoleń musiało mieć wartość brutto co najmniej 3.000 PLN, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy co najmniej 5 osób - szkolenie grupowe (trener/trenerka dot. tematyki z zakresu przedsiębiorczości). e) wiedzy i doświadczenia w zakresie zewnętrznych źródeł finansowania - pozyskiwania środków np. unijnych, a więc wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych lub w zakresie funduszy strukturalnych lub w zakresie zarządzania projektami albo studia magisterskie lub licencjackie w tym zakresie, albo wykształcenie wyższe i co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ściśle z pozyskiwaniem środków ze źródeł zewnętrznych (trener/trenerka dot. tematyki z zakresu pozyskiwania środków).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie trenera wiodącego - 25
- 3 - Doświadczenie trenera z przedsiębiorczości - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na niewielkie wydłużenie /przesunięcie terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przesunięcie/wydłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. Wydłużenie/przesunięcie realizacji usługi możliwe jest również wówczas, gdy będą wymagały tego okoliczności realizacji projektu. 2. Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako trenerów/trenerek na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę trenera/trenerkę o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie niższym, niż wymaga tego SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody zamawiającego. 3. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej), przy czym lokalizacja sali szkoleniowej nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami zamawiającego postawionymi w SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia wymaga zgody zamawiającego. 4. Jeżeli wiedza i doświadczenie trenerów wykazanych w ofercie, i spełniających minimalne wymagania postawione w SIWZ, nie będzie wystarczająca na etapie realizacji zamówienia aby przekazać całość wiedzy wymaganej w opisie szkolenia, wykonawca będzie uprawniony - po uzgodnieniu z zamawiającym - zaproponować dodatkowych trenerów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pokój nr 13, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pokój nr 12, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Nie jestem inna/inny niż Ty, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku w związku z doprowadzeniem do zgodności z przepisami ochrony przeciwpożarowej - Etap I
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa wyrobów medycznych (implantów) do operacji ortopedycznych - II postępowanie
- "Remont budynku wartowni przy Bramie Głównej Muzeum Zamkowego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- ORGANIZACJA SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ W SARBINOWIE PN. WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE"
- Realizacja zajęć z języka angielskiego dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola"
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.