Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Gawłuszowice: 1.Usługa kredytu długoterminowego dla Gminy Gawłuszowice w wysokości 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę kredytów bankowych.
Numer ogłoszenia: 456008 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gawłuszowice , Gawłuszowice 5A, 39-307 Gawłuszowice, woj. podkarpackie, tel. 017 7744282, faks 017 5819118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Usługa kredytu długoterminowego dla Gminy Gawłuszowice w wysokości 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę kredytów bankowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa kredytu długoterminowego dla Gminy Gawłuszowice w wysokości 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę kredytów bankowych 2. Udzielenie kredytu PLN. 3. Kredyt zostanie uruchomiony w dniu 29.11.2013r. 4. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M średnie za miesiąc wrzesień powiększone o marżę banku. 6. Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych, płatne w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca.7. Oferent zapewni możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.22 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Zamawiający żąda złożenia oświadczenia , zgodnie ze wzorem oświadczenia załączonym do SIWZ oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez bank - Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu za pomocą kwalifikatora spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 Prawo Zamówień Publicznych, w tym że: posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia.. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu za pomocą kwalifikatora spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 Prawo Zamówień Publicznych, w tym że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu za pomocą kwalifikatora spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 Prawo Zamówień Publicznych, w tym że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu za pomocą kwalifikatora spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 Prawo Zamówień Publicznych, w tym że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu za pomocą kwalifikatora spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gawluszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice i na stronie internetowej www.gawluszowice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.