Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych (rok prod. 2006) zamrażarek do szokowego mrożenia osocza wraz z systemem sterowania każda (komputer, czytnik kodów, drukarka) o pojemność od 12 do 20 sztuk plastykowych pojemników transferowych z osoczem o pojemności osocza około 450 mililitrów i czasie zamrażania do temperatury minus 30 stopni C w rdzeniu osocza nie dłuższym niż 60 minut Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 520 40 40, fax 058 520 40 40, e-mail: kr_gdansk@spinet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krew.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych (rok prod. 2006) zamrażarek do szokowego mrożenia osocza wraz z systemem sterowania każda (komputer, czytnik kodów, drukarka) o pojemność od 12 do 20 sztuk plastykowych pojemników transferowych z osoczem o pojemności osocza około 450 mililitrów i czasie zamrażania do temperatury minus 30 stopni C w rdzeniu osocza nie dłuższym niż 60 minut. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jak w pkt. I.1). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych (rok prod. 2006) zamrażarek do szokowego mrożenia osocza wraz z systemem sterowania każda (komputer, czytnik kodów, drukarka) o pojemność od 12 do 20 sztuk plastykowych pojemników transferowych z osoczem o pojemności osocza około 450 mililitrów i czasie zamrażania do temperatury minus 30 stopni C w rdzeniu osocza nie dłuższym niż 60 minut 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wg pkt III. 2) Ogłoszenia i SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.13.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych (rok prod. 2006) zamrażarek do szokowego mrożenia osocza wraz z systemem sterowania każda (komputer, czytnik kodów, drukarka) o pojemność od 12 do 20 sztuk plastykowych pojemników transferowych z osoczem o pojemności osocza około 450 mililitrów i czasie zamrażania do temperatury minus 30 stopni C w rdzeniu osocza nie dłuższym niż 60 minut 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 9 200,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie prawa występowania w obrocie prawnym; niekaralność wykonawców ubiegających się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadanie polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o poniższe dokumenty przyznając im warunki: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.1 pkt. 2, 3, 4 i 5. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.3 pkt. 1, 2 i 3. 3. Zdolność techniczna - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.2 pkt. 2 i 4
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto 50% 2. Parametry techniczne 40% 3. Gwarancja i serwis 10% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl. Opłata: 18,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 11) SIWZ w formie edytora PDF dostępna będzie na naszej stronie internetowej www.krew.gda.pl / BIP (Biuletyn Informacji Publicznej) / Przetargi ogłoszone (zakładka pt. Pobierz SIWZ) do dnia upływu składania ofert po wcześniejszym zarejestrowaniu się Wykonawcy - wypełnienie danych. 2) Załączniki do SIWZ dostępne będą na naszej stronie internetowej po otrzymaniu hasła pozwalającego na ich otwarcie. 3) Załączniki do SIWZ należy zamówić w formie telefaksu podając m.in. stosowne dane adresowe, nr NIP, adres e-mail, potwierdzając zamówienie niezwłocznie w formie pisemnej. 4) Opłata za Załączniki wynosi 18,30 zł (15,00 zł + 22% VAT) na podstawie wysłanej Wykonawcy listem poleconym, priorytetowym (za potwierdzeniem odbioru) faktury VAT wraz z Załącznikami w formie pisemnej i dodatkowo SIWZ również w formie pisemnej. 5) Po uiszczeniu opłaty za Załączniki (wpływ środków finansowych na konto Zamawiającego), lub po wysłaniu telefaksem pisma potwierdzającego dokonanie przelewu za ww., Zamawiający prześle Wykonawcy drogą e-mail hasło pozwalające na otwarcie Załączników w formie edytora PDF, pobranych ze strony internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2006, godzina 13:30, siedziba Zamawiającego jak w pkt I.1).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.