eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie oddziałów Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz zaleceniami producenta.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie oddziałów Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz zaleceniami producenta.
Numer ogłoszenia: 45603 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224237 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie oddziałów Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz zaleceniami producenta..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie oddziałów Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz zaleceniami producenta. 2. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonywania regularnych przeglądów okresowych, obejmujących: a) sprawdzenia bezpieczeństwa mechanicznego b) kontroli występowania usterek zewnętrznych c) inspekcji zużycia części d) oczyszczenia dróg chłodzenia i odprowadzenia ciepła e) smarowania ruchomych części mechanicznych f) sprawdzenia bezpieczeństwa elektrycznego g) konserwacji softwareu systemowego i aplikacyjnego h) porządkowania przestrzeni dyskowej i bazy danych i) sprawdzenia funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy j) dokumentacji przeglądów k) dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów l) kalibracji - jeżeli przepisy szczególe tego wymagają m) wymiany zestawów serwisowych (części objętych przeglądem) oraz jeżeli dotyczy akumulatorów. 2) przeprowadzania kontroli jakości - podczas przeglądów okresowych: a) sprawdzenia jakości obrazu b) sprawdzenia wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury c) ustawienia i regulacji odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych 3) dokonywania modyfikacji - wdrożenia środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, po uprzedniej konsultacji modyfikacji z Zamawiającym. 4. Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta 1 (raz) w ciągu roku. W zakresie zadań: 1, 19, 51 przeglądy będą wykonywane 2 (dwa) razy w ciągu roku, natomiast w zakresie zadań: 9, 68 (cztery) razy w ciągu roku. 5. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uprawnień i kwalifikacji osób wykonujących zamówienie. 6. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego, tzn. użytkownika i inspektora ds. aparatury medycznej. 7. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów. 8. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy, 2) wystawienia świadectwa/certyfikatu sprawności urządzenia, z określeniem terminu następnego przeglądu, 3) wypełnienie paszportu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 9. Przedmiot zamówienia musi być realizowany z zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.), wymogami producenta (instrukcje, standardy, normy) aparatury / sprzętu medycznego, obowiązującymi normami, określonymi w odrębnych przepisach, w tym przepisach BHP i ppoż. 10. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem, na numer wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 11. W przypadku negatywnego wyniku przeglądu Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wpisu w paszporcie technicznym aparatu wskazującego, że urządzenie nie jest sprawne z podaniem przyczyny niesprawności oraz umieszczenie na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać, lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 12. Zamawiający wymaga każdorazowego przedstawienia do akceptacji oferty cenowej na proponowane do wymiany części. Wykonanie naprawy sprzętu nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego, na podstawie odrębnej umowy. 13. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 15. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonywania przeglądu, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu. 16. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów. 17. Oznaczenie przedmiotu zamówienia - wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - przedmiot główny: 1) 71356100 - 9 - Usługi kontroli medycznej 2) 50421200 - 4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 3) 50421000 - 2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 18. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 19. Termin realizacji zamówienia: przeglądy okresowe w ciągu 12 (słownie: dwunastu) miesięcy od daty podpisania umowy. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1992,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERBE Polska Sp. z o.o., ul. Marconich 8, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3985,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3985,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3985,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getinge Poland Sp. z o.o., ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29421,60

  • Oferta z najniższą ceną: 29421,60 / Oferta z najwyższą ceną: 29421,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Consultronix S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442,80

  • Oferta z najniższą ceną: 442,80 / Oferta z najwyższą ceną: 442,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Pakiet 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184,50

  • Oferta z najniższą ceną: 184,50 / Oferta z najwyższą ceną: 184,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa: Pakiet 35

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307,50

  • Oferta z najniższą ceną: 307,50 / Oferta z najwyższą ceną: 307,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 39   

Nazwa: Pakiet 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307,50

  • Oferta z najniższą ceną: 307,50 / Oferta z najwyższą ceną: 307,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 40   

Nazwa: Pakiet 40

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344,40

  • Oferta z najniższą ceną: 344,40 / Oferta z najwyższą ceną: 344,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 50   

Nazwa: Pakiet 50

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430,50

  • Oferta z najniższą ceną: 430,50 / Oferta z najwyższą ceną: 430,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 53   

Nazwa: Pakiet 53

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 54   

Nazwa: Pakiet 54

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1107,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1107,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1107,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 55   

Nazwa: Pakiet 55

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233,70

  • Oferta z najniższą ceną: 233,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1258,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 60   

Nazwa: Pakiet 60

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzętu Medycznego ALMED Jolanta Murawska, ul. Szczodra 23, 80-283 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282,90

  • Oferta z najniższą ceną: 282,90 / Oferta z najwyższą ceną: 295,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Pakiet 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIKI-MED Wanat Adam, ul. Piotra Skargi 8/404, 40-091 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 24   

Nazwa: Pakiet 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIKI-MED Wanat Adam, ul. Piotra Skargi 8/404, 40-091 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1045,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1045,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1045,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: Pakiet 25

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIKI-MED Wanat Adam, ul. Piotra Skargi 8/404, 40-091 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1045,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1045,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1045,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 26   

Nazwa: Pakiet 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIKI-MED Wanat Adam, ul. Piotra Skargi 8/404, 40-091 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 34   

Nazwa: Pakiet 34

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 58   

Nazwa: Pakiet 58

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 467,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 61   

Nazwa: Pakiet 61

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 701,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 62   

Nazwa: Pakiet 62

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 63   

Nazwa: Pakiet 63

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1168,50

  • Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1168,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 64   

Nazwa: Pakiet 64

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 627,30

  • Oferta z najniższą ceną: 627,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1168,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 76   

Nazwa: Pakiet 76

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836,40

  • Oferta z najniższą ceną: 836,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1131,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 77   

Nazwa: Pakiet 77

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 65   

Nazwa: Pakiet 65

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Timko Sp. z o.o., ul. Syrokomli 30, 03-335 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 66   

Nazwa: Pakiet 66

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6736,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 67   

Nazwa: Pakiet 67

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9986,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 68   

Nazwa: Pakiet 68

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38991,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 72   

Nazwa: Pakiet 72

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej Anes-Med. Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 44, 01-381 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15295,05

  • Oferta z najniższą ceną: 15295,05 / Oferta z najwyższą ceną: 15295,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 79   

Nazwa: Pakiet 79

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3377,09

  • Oferta z najniższą ceną: 3377,09 / Oferta z najwyższą ceną: 3377,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.