eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKamery termowizyjne do działań poszukiwawczych z sondą teleskopową (3 sztuki) oraz sprzęt łączności przewodowej - urządzenie nasłuchowe przeznaczone do działań ratowniczych (2 sztuki) dla Specjalistycznych Grup Poszukiwawczo Ratowniczych (SGPR)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Wrocław: Kamery termowizyjne do działań poszukiwawczych z sondą teleskopową (3 sztuki) oraz sprzęt łączności przewodowej - urządzenie nasłuchowe przeznaczone do działań ratowniczych (2 sztuki) dla Specjalistycznych Grup Poszukiwawczo Ratowniczych (SGPR)
Numer ogłoszenia: 456212 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402284 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3682201, faks 071 3673374.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kamery termowizyjne do działań poszukiwawczych z sondą teleskopową (3 sztuki) oraz sprzęt łączności przewodowej - urządzenie nasłuchowe przeznaczone do działań ratowniczych (2 sztuki) dla Specjalistycznych Grup Poszukiwawczo Ratowniczych (SGPR).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kamery termowizyjne do działań poszukiwawczych z sondą teleskopową (3 sztuki) oraz sprzęt łączności przewodowej - urządzenie nasłuchowe przeznaczone do działań ratowniczych (2 sztuki) dla Specjalistycznych Grup Poszukiwawczo Ratowniczych (SGPR).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DELTA SERVICE Stanisław Echilczuk Iwona Kuziuk Robert Wargenau Spółka Jawna, Marecka 66A, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338888,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 242000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 331998,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.