eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu inwestycyjnym pnRozbudowa Budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Kielce: Wykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu inwestycyjnym pn: Rozbudowa Budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
Numer ogłoszenia: 456338 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439510 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Kielcach, ul. Seminaryjska 12 A, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3402373, 3402372, faks 41 3402573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień uzupełniających na zadaniu inwestycyjnym pn: Rozbudowa Budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie: 1) wymiany nawierzchni z kostki betonowej na fragmencie placu manewrowego od ul. Żeromskiego wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej, 2) wymiany nawierzchni z kostki betonowej na fragmencie chodnika od ul. Seminaryjskiej, 3) uzupełnieniu instalacji teletechnicznych o kable do projektorów w salach rozpraw, 4) uzupełnieniu instalacji CCTV w pomieszczeniach dla konwoju i zatrzymanych, 5) uzupełnieniu instalacji SWiN w pomieszczeniach dla konwoju i zatrzymanych, 6) uzupełnieniu instalacji elektrycznych o zasilanie rolet w sali rozpraw nr 0.11, 7) uzupełnieniu instalacji elektrycznych o oświetlenie szybów windowych, 8) uzupełnieniu instalacji elektrycznych w pomieszczeniach dla konwoju i zatrzymanych, 9) uzupełnieniu instalacji elektrycznych ogrzewania ryrnien i rur spustowych, 10) uzupełnieniu instalacji sanitarnych w pomieszczeniach dla konwoju i zatrzymanych, 11) uzupełnieniu instalacji sanitarnych o instalację do podlewania zieleni, 12) uzupełnieniu instalacji sanitarnych w pomieszczeniach WC.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eiffage Budownictwo Mitex S.A., ul. Postępu 5a, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139011,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154541,44

  • Oferta z najniższą ceną: 154541,44 / Oferta z najwyższą ceną: 154541,44

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający ma prawo do udzielenia zamówień z wolnej reki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6., gdyż spełnione są wszystkie przesłanki ustawowe: 1) zamówienie udzielane jest w okresie krótszym niż trzy lata licząc od daty udzielenia zamówienia podstawowego, tj. 17.11.2010r, 2) udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, którego wyboru dokonano w trybie przetargu nieograniczonego, 3) wartość zamówień uzupełniających łącznie z poprzednio udzielonymi zamówieniami nie przekracza 2% zamówienia podstawowego, zatem jest mniejsza od 50% określonego w ustawie i 25% przewidzianego w ogłoszeniu, 4) polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak w zamówieniu podstawowym, 5) zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2010/S 167-256004 dla udzielenia zamówienia podstawowego i jest zgodne jego przedmiotem

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.