Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: wykonanie badań geologicznych korpusu obwałowania na zadaniu inwestycyjnym pt: Poprawa ochrony przeciwpowodziowej w gm. Libiąż w ramach przebudowy lewego wału rzeki Wisły Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim, do kontaktów: Edward Kopeć - Kierownik MZMiUW IR Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, fax 033 8431941, e-mail: dio.mzmiuw@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzmiuw.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; ochrona przeciwpowodziowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie badań geologicznych korpusu obwałowania na zadaniu inwestycyjnym pt: Poprawa ochrony przeciwpowodziowej w gm. Libiąż w ramach przebudowy lewego wału rzeki Wisły. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Powiat: Chrzanów, gmina: Libiąż, miejscowość: Gromiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie badań geologicznych korpusu obwałowania na zadaniu inwestycyjnym pt: Poprawa ochrony przeciwpowodziowej w gm. Libiąż w ramach przebudowy lewego wału rzeki Wisły. Lokalizacja: powiat - Chrzanów, gmina - Libiąż, miejscowość - Gromiec 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dokumentacja winna być opracowana zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących tego typu prac. 2.Każdy wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną dokumentację o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego zamówienia /wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania oraz nazwę, adres i telefon inwestora. Informacje te powinny zostać umieszczone w druku \Wykaz prac\. 3.Oferenci muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia, zatrudniać fachową kadrę /potwierdzone CV zawodowymi/ załączyć potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia/. Informacje te powinny zostać umieszczone w druku \Wykaz osób wykonujących zamówienie\. Oferta musi zawierać /wypełnione lub sporządzone/: - druk \OFERTA\ z wyliczoną ceną oferty, który ma stanowić załącznik nr 1 - druk \WYKAZ PRAC\ ma stanowić załącznik nr 2 - druk \WYKAZ OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE\ ma stanowić załącznik nr 3. - druk \OŚWIADCZENIE WYKONAWCY\ ma stanowić załącznik nr 4 do oferty. - dokumenty według punktu VIII niniejszej specyfikacji mają stanowić załącznik nr 5, - ZAAKCEPTOWANY PROJEKT UMOWY, która będzie podpisana osobno dla każdego obiektu, ma stanowić załącznik nr 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w niniejszym postępowaniu, każdy wykonawca musi dołączyć do oferty pakiet dokumentów, stanowiący załącznik nr 5 do oferty: 1).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2).dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3).zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.15.00 - Usługi badania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.15.00 - Usługi badania gleby 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kilometraż wału: 5+000 - 6+300 (dł. 1,3 km). Zakres prac geologicznych obejmuje: - systematyczną kontrolę wbudowanych warstw skały płonnej z poborem odpowiedniej ilości prób dla określenia wskaźnika zagęszczalności skały płonnej i współczynnika filtracji, - ocenę materiału zastosowanego do rozbudowy wału wraz z uszczegółowieniem technologii robót, - opracowanie opinii dotyczącej przebudowywanego odcinka wału w ilości 3 egz. w formie pisemnej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąść udział Wykonawcy spełniający wymogi siwz i ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych, na podstawie następujących kryteriów i ich wag: C - cena oferty brutto 100%. Za powyższe kryteria ofertom dopuszczonym do przetargu zostaną przyznane punkty obliczone jako suma punktów według wzoru: = Gdzie C = (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej)x 100 pkt. W zakresie tego kryterium każda oceniana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów od każdego oceniającego. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumaryczną ilością punktów uzyskanych od wszystkich oceniających Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 4.Każdy wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną dokumentację o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego zamówienia /wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania oraz nazwę, adres i telefon inwestora. Informacje te powinny zostać umieszczone w druku \Wykaz prac\. 5.Oferenci muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia, zatrudniać fachową kadrę /potwierdzone CV zawodowymi/ załączyć potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia/. Informacje te powinny zostać umieszczone w druku \Wykaz osób wykonujących zamówienieSEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w godz. 8.00 - 15.00 w każdym dniu roboczym lub otrzymać pocztą. Tel. (033) 844-72-30, 844-72-40. Sposób płatności: gotówka / przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 11:00, Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Orientacji i Gwarancji Rolnej - Sektorowy Program Operacyjny 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa używanej ładowarki kołowej"
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- ZAKUP W RAMACH PROJEKTU "DOPOSAŻENIE W APARATURĘ ORAZ SPRZĘT MEDYCZNY SOR WRAZ Z PRACOWNIAMI DIAGNOSTYCZNYMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SOR SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU" - DEFIBRYLATOR
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu." - III postepowanie
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap I"
- Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.