Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Katowice: Przetarg nieograniczony na dostawę: CZĘŚĆ I Przyrządów pomiarowych, CZĘŚĆ II Materiałów eksploatacyjnych i narzędzi, CZĘŚĆ III Wyposażenia do komory badawczej, CZĘŚĆ IV Oprogramowania, CZĘŚĆ V Kabli i złącz, CZĘŚĆ VI Wzmacniaczy, CZĘŚĆ VII Materiałów uzupełniających i aparatury pomiarowej, CZĘŚĆ VIII Aparatury do usuwania pyłów, CZĘŚĆ IX Sprężarki łopatkowej powietrza z wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 456522 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę: CZĘŚĆ I Przyrządów pomiarowych, CZĘŚĆ II Materiałów eksploatacyjnych i narzędzi, CZĘŚĆ III Wyposażenia do komory badawczej, CZĘŚĆ IV Oprogramowania, CZĘŚĆ V Kabli i złącz, CZĘŚĆ VI Wzmacniaczy, CZĘŚĆ VII Materiałów uzupełniających i aparatury pomiarowej, CZĘŚĆ VIII Aparatury do usuwania pyłów, CZĘŚĆ IX Sprężarki łopatkowej powietrza z wyposażeniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę: CZĘŚĆ I Przyrządów pomiarowych, CZĘŚĆ II Materiałów eksploatacyjnych i narzędzi, CZĘŚĆ III Wyposażenia do komory badawczej, CZĘŚĆ IV Oprogramowania, CZĘŚĆ V Kabli i złącz, CZĘŚĆ VI Wzmacniaczy, CZĘŚĆ VII Materiałów uzupełniających i aparatury pomiarowej, CZĘŚĆ VIII Aparatury do usuwania pyłów, CZĘŚĆ IX Sprężarki łopatkowej powietrza z wyposażeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. ( załącznik nr 2 SIWZ ). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. ( załącznik nr 2 SIWZ ). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. ( załącznik nr 2 SIWZ ). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. ( załącznik nr 2 SIWZ ). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. ( załącznik nr 2 SIWZ ). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo to winno zostać dołączone do oferty, musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie - dokument. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. VI, powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga dla Wykonawców zagranicznych 1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI, ppkt 4 składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawiony/e zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. W/w dokument/ y wystawiony/ e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokument/ y sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. W/w dokument /y są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą ), tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w następujących sytuacjach: a. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu; b. zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych; c. gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia; d. otrzymania decyzji Komisji Europejskiej lub jednostki finansującej przedmiotowy Projekt zawierającej zmiany zakresu zadań inwestycyjnych, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany; e. jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany; f. zmiany terminu wykonania zamówienia wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, np. w przypadku gdy Zamawiający nie możne udostępnić pomieszczeń Wykonawcy w celu dokonania instalacji i uruchomienia. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa
Plac Gwarków 1,
40 - 166 Katowice
Gmach Dyrekcji,
Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I do Części VIII, dotyczy projektu rozwojowego o nr O ROB 0005 01, pt.: Technologie zabezpieczeń przeciwwybuchowych miejsc składowania materiałów sypkich o akronimie: MASYP; projekt jest realizowany na podstawie umowy nr 0005 RID1 2011-01 o wykonanie i finansowanie projektu na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa pomiędzy Narodowym Centrum Badań i Rozwoju a Szkołą Główną Służby Pożarniczej, będącą Liderem projektu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przyrządów pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządów pomiarowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do komory badawczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do komory badawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 72.91.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kabli i złącz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli i złącz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.22.44.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wzmacniaczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzmacniaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 32.34.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów uzupełniających i aparatury pomiarowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów uzupełniających i aparatury pomiarowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aparatury do usuwania pyłów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury do usuwania pyłów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprężarki łopatkowej powietrza z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprężarki łopatkowej powietrza z wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.12.34.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie ciągnika z osprzętem oraz narzędzi
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup mikrotomów.
więcej: Kable przyłączeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.