eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Szelkówbudowa wodociągu we wsiach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-04

POZYCJA 45652

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stary Szelków: budowa wodociągu we wsiach: Ciepielewo, Orzyc, Laski, Magnuszew Mały i Przeradowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Szelków, do kontaktów: Krzysztof Kacprzycki, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, fax 029 7176004 w. 28, e-mail: ug_szelkow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szelkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, Elżbieta Pawłowska, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7693026, fax 029 7666449, e-mail: wdi-ostroleka@wp.pl, www.wdi.ostroleka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wodociągu we wsiach: Ciepielewo, Orzyc, Laski, Magnuszew Mały i Przeradowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stary Szelków 39, 06-220 Szelków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wodociągu we wsiach: Ciepielewo, Orzyc, Laski, Magnuszew Mały i Przeradowo, gmina Szelków. Sieć wodociągowa z rur PVC PN DN 90÷110÷160 o łącznej długości 51483 mb . Uzbrojenie sieci stanowią zasuwy żeliwne Ø80÷150 Nr 111 PVC oraz hydranty pożarowe nadziemne Ø80.Głębokość ułożenia sieci - 1,7m licząc od jej spodu do powierzchni terenu. Przyłącza wodociągowe do 343 posesji z rur PE DN 32÷50 o łącznej długości 14139 mb.Głębokość ułożenia 1,6m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wyższa niż 60 000 euro, ale niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN - wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6 . W formie pieniężnej na konto nr 17 1500 1588 1215 8001 3537 0000 Kredyt Bank S.A. F/Maków Maz. Wadium wnoszone w innej formie w kasie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r, Nr 19, poz.177 z późń. zmianami). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2. Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych, w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, legitymującego się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców. 3. Wykażą się posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min.1.000 000 PLN . W przypadku wykonawców, występujących wspólnie warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. 6. Wykażą roczny obrót w każdym z 3 ostatnich latach (2003-2005) w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN. W przypadku wykonawców, występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. 7. Udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 8. Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie inwestycje odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN). Zrealizowane prace winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje ). W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE, WARUNEK MUSI ZOSTAĆ SPEŁNIONY PRZEZ CO NAJMNIEJ JEDNEGO Z WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCEGO WSPÓLNIE Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdza z treści dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia w/w warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10 wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający zaprosi do złożenia ofert 10 wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punków obliczoną wg następujących zasad: 1) Roczne obroty Wykonawca, którego obroty są największe, otrzyma - 10 pkt., Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. 2) Zdolność kredytowa. Wykonawca, którego zdolność kredytowa jest największa, otrzyma - 10 pkt., Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. 3) Doświadczenie w zakresie realizacji inwestycji w zakresie budowy sieci wodociągowych o wartości powyżej 1.000.000 PLN. Wykonawca, który zrealizował największą ilość budów - otrzyma 10 pkt. Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również opinie o badanych sprawozdaniach, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych (2003-2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień kierownika budowy. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Priorytet 3 - Rozwój lokalny, Działanie 3.2 - Obszary podlegające restrukturyzacji 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.