eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Zgierz: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości II
Numer ogłoszenia: 456800 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374436 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 719 06 33, faks 42 719 09 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu Moja droga do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania części. Szczegółowy opis każdego zadania został przedstawiony poniżej: ZADANIE 1. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 15 osób. Zamówienie obejmuje organizację warsztatów w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz. Warsztaty prowadzone będą: pierwsze w 2013r., drugie w 2014r. W ramach warsztatów: 1. W roku 2013 przewidziano realizację: 1) przeprowadzenie warsztatów przez doradcę zawodowego dla 10 usamodzielnianych wychowanków, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja w okresie: 01.10.2013r.- 30.11.2013 r.; 2) w ramach Zadania nr 1 łączna liczba godzin warsztatów musi wynosić 10 godzin zegarowych prowadzonych w ciągu 5 dni po 2 godziny zegarowe, w godzinach popołudniowych: 16.15. - 18.15. 2. W roku 2014 przewidziano realizację: 1) przeprowadzenie warsztatów przez doradcę zawodowego dla 5 usamodzielnianych wychowanków, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 01.05.2014r. - 31.05.2014 r. 2) w ramach Zadania nr 1 łączna liczba godzin warsztatów musi wynosić 10 godzin zegarowych, prowadzonych w ciągu 5 dni po 2 godziny zegarowe, w godzinach popołudniowych: 16.15. - 18.15. 3. W ramach Zadania nr 1 zakres tematyczny prowadzonych zajęć ma obejmować: przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu rynku pracy, metod poszukiwania zatrudnienia, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej, sporządzania dokumentów aplikacyjnych: CV oraz listu motywacyjnego, poznanie systemu pracy wybranych przedsiębiorstw. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania szczegółowego programu zajęć; 2) prowadzenia list obecności wszystkich uczestników; 3) wystawienia zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; 4) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do Zamawiającego; 5) sporządzenia opisu procesu grupowego; 6) oznaczenia wszystkich dokumentów szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, opisu procesu grupowego, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 7) dostarczenia w/w dokumentów w ciągu trzech dni od daty zakończenia realizacji zadania w danym roku; 8) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację przedmiotu umowy (oznaczonej zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektów PO KL: logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz dostarczenia jej do biura projektu w ciągu 3 dni od dnia zakończenia warsztatów. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram zajęć do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. W ramach Zadania nr 1 warsztaty grupowe z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po zawarciu umowy 7. W ramach Zadania nr 1 zostanie zawarta umowa w formie usługi zleconej bądź umowa zlecenia stanowiąca załącznik do SIWZ . 8. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. ZADANIE 2. Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym dla 15 osób. Zamówienie obejmuje organizację indywidualnych spotkań w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz. Spotkania prowadzone będą: pierwsze w 2013r., drugie w 2014r. W ramach spotkań należy przeprowadzić na rzecz każdego uczestnika szkolenia 3 godziny zegarowe indywidualnego poradnictwa, łącznie 30 godzin zegarowych w 2013 r. i 15 godzin zegarowych w 2014 r. 1. W roku 2013 przewidziano realizację: 1) przeprowadzenia indywidualnych spotkań przez doradcę zawodowego dla 10 usamodzielnianych wychowanków, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja w okresie: 01.10.2013r. - 30.11.2013r. 2) każdej osobie przysługują 3 godziny zegarowe indywidualnego poradnictwa, łącznie 30 godzin zegarowych w 2013 r., 2. W roku 2014 przewidziano realizację: 1) przeprowadzenia indywidualnych spotkań przez doradcę zawodowego dla 5 usamodzielnianych wychowanków, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 01.05.2014r. - 20.06.2014 r. 2) każdej osobie przysługują 3 godziny zegarowe indywidualnego, poradnictwa łącznie 15 godzin zegarowych w 2014 r. 3. W ramach Zadania nr 2 zakres tematyczny prowadzonych zajęć obejmować będzie przeprowadzenie indywidualnych spotkań, w ramach których należy: sporządzić diagnozę sytuacji Beneficjenta Ostatecznego, prowadzić doradztwo dotyczące dalszego toku kształcenia drogi zawodowej, przeprowadzić test predyspozycji zawodowych. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania szczegółowego programu zajęć; 2) prowadzenia list obecności wszystkich uczestników; 3) wystawienia zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; 4) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do Zamawiającego; 5) oznaczenia wszystkich dokumentów (szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 6) dostarczenia w w dokumentów w ciągu trzech dni od daty zakończenia realizacji zadania w danym roku; 7) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację przedmiotu umowy (oznaczonej zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektów PO KL: logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz dostarczeniu jej do biura projektu w ciągu 3 dni od dnia zakończenia warsztatów. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. W ramach Zadania nr 2 zajęcia z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po zawarciu umowy. 7. W ramach Zadania nr 2 zostanie zawarta umowa w formie usługi zleconej bądź umowa zlecenia stanowiąca załącznik do SIWZ. 8. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. ZADANIE 3. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 105 osób niepełnosprawnych. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach po 15 osób, przez 5 dni po 2 godziny zegarowe, łącznie 30 godzin zegarowych w 2013 r. i 3 grupy po 20 osób, 5 dni po 2 godziny zegarowe, łącznie 30 godzin zegarowych w 2014 r. - w godzinach popołudniowych: 16.15. - 18.15. 1. W roku 2013 zamówienie obejmuje: świadczenie usług doradcy zawodowego dla 45 osób (3 grupy po 15 osób), będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 01.10.2013r. - 30.11.2013 r. 2. W roku 2014 zamówienie obejmuje: świadczenie usług doradcy zawodowego dla 60 osób (3 grupy po 20 osób), będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 15.04.2014r. - 15.05.2014r. 3. W ramach Zadania nr 3 zakres tematyczny prowadzonych zajęć obejmować będzie : przeprowadzenie zajęć grupowych dotyczących następujących zagadnień: rynek pracy, opracowanie ścieżki zawodowej, metody poszukiwania zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym sporządzanie dokumentów aplikacyjnych (CV oraz listu motywacyjnego), cechy dobrego pracownika 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zadanie nr 3 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania szczegółowego programu zajęć; 2) prowadzenia list obecności wszystkich uczestników; 3) wystawienia zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; 4) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenia do Zamawiającego; 5) oznaczenia wszystkich dokumentów (szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 6) dostarczenia w w dokumentów w ciągu trzech dni od daty zakończenia realizacji zadania w danym roku; 7) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację przedmiotu umowy, oznaczonej zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektów PO KL: logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz dostarczenia jej do biura projektu w ciągu 3 dni od daty zakończenia spotkań. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. W ramach Zadania nr 3 zajęcia z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po zawarciu umowy. 7. W ramach zadania nr 3 zostanie zawarta umowa w formie usługi zleconej bądź umowa zlecenia stanowiąca załącznik do SIWZ. 8. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. ZADANIE 4. Indywidualne poradnictwo psychologiczne w zakresie kompetencji życiowych dla 105 osób niepełnosprawnych. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. 1. W roku 2013 zamówienie obejmuje: 1) świadczenie usług psychologa dla 45 osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 01.10.2013r. - 30.11.2013r., 2) zapewnienie każdemu uczestnikowi projektu 2 godzin zegarowych indywidualnego poradnictwa, 3) łącznie dla 45 uczestników projektu przewidziano 90 godzin zegarowych w 2013 r. 2. W roku 2014 zamówienie obejmuje: 1) świadczenie usług psychologa dla 60 osób niepełnosprawnych, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizacja w okresie: 01.09.2014r. - 30.11.2014r., 2) zapewnienie każdemu uczestnikowi projektu 2 godzin zegarowych indywidualnego poradnictwa, 3) łącznie dla 60 uczestników projektu przewidziano 120 godzin zegarowych w 2014r. 3. W ramach Zadania nr 4 zakres tematyczny prowadzonych zajęć obejmować będzie przeprowadzenie indywidualnych spotkań z zakresu: kształtowania aktywnej postawy, efektywnego zarządzania czasem, efektywnego zarządzania swoim budżetem, prawidłowego kształtowania postawy w zakresie wypełniania ról społecznych z elementami dbałości o zdrowie, prawidłowego kształtowania postawy w ramach poczucia bycia potrzebnym w społeczności. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zadanie nr 4 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania szczegółowego programu zajęć, 2) prowadzenia list obecności wszystkich uczestników, 3) wystawienia zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, 4) przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenia do Zamawiającego, 5) oznaczenia wszystkich dokumentów (szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 6) dostarczenia w w dokumentów w ciągu trzech dni od daty zakończenia realizacji zadania w danym roku, 7) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację przedmiotu umowy (oznaczonej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów PO KL: logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz dostarczenia jej do biura projektu w ciągu 3 dni od daty zakończenia spotkań w każdym roku realizacji zadania. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. W ramach Zadania nr 4 zajęcia z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po zawarciu umowy. 7. W ramach Zadania nr 4 zostanie zawarta umowa w formie usługi zleconej bądź umowa zlecenia stanowiąca załącznik do SIWZ. 8. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu. 3. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za realizację zamówienia w pełnym zakresie określoną w SIWZ i formularzu ofertowym oraz określić cenę brutto za jednego uczestnika w poszczególnych zadaniach oraz w każdym roku wykonania usługi. 4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać ceny brutto za jednego uczestnika w każdym roku realizacji zadania. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku mniejszej liczby uczestników, niż określona w SIWZ w poszczególnych zadaniach wysokość łącznej ceny brutto, ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu przy zachowaniu wysokości ceny brutto za jednego uczestnika. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej z faktycznej liczby uczestników. 6. Zamawiający informuje, że łączny czas zaangażowania Wykonawcy we wszystkich projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć liczby 240 godzin miesięcznie - ponadto Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie musi być złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 8. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę, wraz z ofertą, Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.). W przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części (zadania). 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwa Projektu: Moja droga do przyszłości Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 15 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM Progres, ul. 11 Listopada 41, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18429,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE 2. Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym dla 15 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuźnia Projektów Kreatywnych Aleksandra Górny, ul. Doliny Miętusiej 27/74, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2025,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE 3. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym dla 105 osób niepełnosprawnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuźnia Projektów Kreatywnych Aleksandra Górny, ul. Doliny Miętusiej 27/74, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE 4. Indywidualne poradnictwo psychologiczne w zakresie kompetencji życiowych dla 105 osób niepełnosprawnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum STEEP Szklenia, Terapia, Edukacja Pomoc Psychologiczna Marta Borysiak, ul. Kulczyńskiego 1/5, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.