eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Tychy: Remont stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności 4
Numer ogłoszenia: 45692 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności 4 w Tychach. Zakres remontu obejmuje między innymi: - pogłębienie wymiany gruntu poprzez usunięcie gruntów i zasypek pęczniejących oraz dokonanie oceny stanu zawilgocenia ścian zewnętrznych i sprawności izolacji pw pionowej i poziomej. mechaniczne zagęszczenie podłoża. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego jak podano na rys.A/4 PB. Na zagęszczonej warstwie piasku wylać płytę betonową z B-25 zbrojoną stalowym zbrojeniem rozproszonym nie gorszą niż Baumit Baumix 30. Płytę konstrukcyjną podłogi dylatować po obwodzie ścian i w miejscach przejść taśmą dylatacyjną PE 10/100 rys.A/3 PB. Miejsca przejść przewodów instalacyjnych przez płytę uszczelnić trwale plastycznie. Na płycie zatartej na gładko ułożyć izolację pw z folii PLED 0,5 np. Budfol izolacja z wywinięciem na ściany do poziomu posadzki. Izolację termiczną podłogi wykonać z 6cm warstwy styropianu EPS 200. W miejscu oparcia na podłodze ścianki aluminiowej wydzielającej korytarz w miejsce EPS 200 ułożyć pas szerokości 50cm ze styropianu ekstrudowanego XPS 500. Na przekładce technologicznej z folii PE-LD 0,2 np. Ekofol IZ wylać warstwę dociskową jastrychu cementowego zbrojonego rozproszonymi włóknami PP zgodnie z zaleceniami producenta i świadectwem ITB np. Baumit Baucon w ilości 0,9kg/m3 zaprawy. - Wykonanie ścianek działowych murowanych i nadproży - ścianki grubości 12cm wykonać z bloczków ceramicznych PD2 lub pustaków poryzowanych do ścianek działowych grubości 11,5cm lub z cegły dziurawki. Murować zaprawą cw klasy 5 GP. Nadproża w ściankach wykonać z cegły dziurawki przez ułożenie w dwóch poziomych spoinach nad otworem prętów śr.8mm rys.A/3 PB. Nadproże wykonać w poszerzonym otworze przejścia między pomieszczeniami jadalni. Do wykonania nadproża użyć belek prefabrykowanych typu L19 D/180. Nadproże zestawić z 5 belek, wstawiając je stopniowo w wykuwaną bruzdę - trzy z jednej strony i po kilku dniach dwie z drugiej strony. W trakcie wymiany nadproża otwór stemplować. Zespół belek owinąć siatką tynkarską i otynkować. - Wykonanie ścianek aluminiowych - w systemie Aluprof SA. W jadalni systemie (oznaczenie zgodne z PB) na profilu MB45, pola do wysokości 205cm wypełnione plastidurem HPL/PUR/HPL grubości 24mm powyżej szklenie jednokrotne lub w zestawie szkłem bezpiecznym P2. W jadalni A profil MB45F EI30 wypełnienie stosowne do klasy EI30 panelem metalowym blach st./wełna mineralna/blacha st., rys.A/8. Drzwi systemowe MB45F EI30, prowadzące z korytarza do jadalni szklone w całości szkłem bezpiecznym P2, prowadzące na zaplecze kuchni wypełnione Plastidurem. Oba skrzydła wyposażone w zaczep baryłkowy i zamek z wkładką patentową.. - Wykonanie wymiany okien i drzwi w części zespołu pomieszczeń kuchennych - okna z PCV, rys.A/9 PB. Zastosowano profil wzmocniony, pięciokomorowy szklony zestawem szyb o współczynniku przenikania ciepła U<= 1,1W/m2K, konstrukcja okna powinna spełniać klasę WK2 ze szkleniem klasy P4. Skrzydło górnego wywietrznika należy zaopatrzyć w dolny mechanizm uchyłu. Parapet zewnętrzny aluminiowy, wewnętrzny PVC. Drzwi wewnętrzne o podwyższonej odporności - np. Porta Enduro wzór 4 z okleiną HPL w kolorze zieleń oliwkowa z panelem górnym i dolnym wentylacyjnym z blachy nierdzewnej. Ościeżnice metalowe dostosowane do ścianek grubości 15cm a dla drzwi D2 regulowana do grubości ościeży 28cm. Drzwi wyposażone w zamki z wkładką patentową. Drzwi zewnętrzne antywłamaniowe klasy C w kolorze NCS S 2010-B90G z wizjerem i zamkami klasy C. - Wykonanie sufitu podwieszanego jadalni przy kuchni - akustycznego podwieszanego modułowego 60x60 w systemie nie gorszym niż Knauf Danoline z płytami Belgravia o perforacji Micro i płyt gładkich Regula (kant E). W suficie wykonać oprawy oświetleniowe i wylot kanału nawiewnego wentylacji. Sufit na wysokości 3m na konstrukcji S24, w kolorze białym rys A/7 PB. - Wykonanie posadzki z płytek gresowych - we wszystkich pomieszczeniach zespołu pomieszczeń kuchni, tam gdzie została wymieniona podłoga na gruncie zaprojektowano posadzkę z płytek gresu porcelanowego (homogenicznego w masie) np. Opoczno gres 29,7x29,7[cm] jasnoszary - diament i czarno-kremowy. Układ płytek przedstawiono na rys.A/5 PB. Dylatacje przejściowe - nie gorsze niż Schluter Dilex-EP 50mm w płycie jastrychu cementowego i Dilex-BWS w kolorze szarym pastelowym GP. Fugi 3mm w kolorze jasnoszarym. - Wykonanie wykończenia ścian i kolorystyka wnętrz - w pomieszczeniach zespołu kuchni pokrycie ścian wykonać tynkiem gipsowo-wapiennym kategorii IV, lekkim LW / CS III i do wysokości 205cm obłożone białymi płytkami szkliwionymi o wymiarach 20x20[cm] -biała z połyskiem. Spoiny szerokości 1,5mm w kolorze ciemnoniebieskim. Przy posadzce profil Dilex-HK a w narożach Dilex-HKW biały. W jadalni ściana z okienkami podawczymi obłożona do wysokości 205cm płytkami 20x20[cm] w kolorze jasnoniebieskim rys.A/4 PB, Pozostałe ściany w obu częściach jadalni do wysokości 205cm pokryć powłoką z płatków akrylowych rys.A/6 PB. Sufity pokryć farbą akrylową, ściany powyżej poziomu 205cm farbą akrylową. Konstrukcja ścianek aluminiowych, wypełnienie Plastidurem. Sufit podwieszany nie gorszy niż Knauf Danoline. W kuchni meble technologiczne ze stali nierdzewnej. - Wykonanie placyku przed wejściem gospodarczym - usunięcie warstw wylewek cementowych do głębokości -35cm. Ułożyć podejście kanalizacji deszczowej do osadnika wycieraczki przed wejściem i wykonać zgodnie z PB warstwy podbudowy; kruszywo dolomitowe (15-65), kruszywo dolomitowe (0-32), piasek i nawierzchnia z bruku betonowego. Wycieraczka z osadnikiem o wymiarach 50x75cm z matą rypsową - MEAgard. Nawierzchnię profilować ze spadkiem 0,75% w kierunku trawnika. Nawierzchnia wyniesiona nad teren o 1cm. - Wykonanie wymiany wszystkich instalacji wewnętrznych (w tym: instalacji wody i kanalizacji, ciepłej wody użytkowej, ogrzewania pomieszczeń, instalacji gazu ,wentylacji kuchni i jadalni, instalacja elektrycznej, instalacji oświetleniowej) oraz przykanalika kanalizacji sanitarnej do budynku oraz brakującą instalację wentylacji mechanicznej z okapem w kuchni nad częścią produkcyjną związaną z obróbką termiczną. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w pomieszczeniu jadalni. - Wykonanie nowej części technologicznej kuchni bez wyposażenia (tylko część budowlana) - Wyposażenie jadalni Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji. Przedmiotem zamówienia nie jest wyposażenie kuchni. Zamawiający nie przewiduje odzysku materiału z rozbiórki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (wymagane jest wykonanie minimum 2 robót w zakresie robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych łącznie na kwotę minimum 200 000, 00 zł brutto każda z należytą starannością oraz dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnymi o specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł oraz informacja z banku na kwotę 200 000,00 zł) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnymi o specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń- załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót w zakresie robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych łącznie na kwotę minimum 200 000, 00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00zł. 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 200 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - zbiorcze zestawienie wartości zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (dotyczy również spółek cywilnych), d) dowód wpłaty wadium. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do dnia od 31.05.2009 r. do 31.08.2009 r. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2009-03-02.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.