To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie cmentarzem komunalnym w
Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności
Numer ogłoszenia: 45692 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41575 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności. I. W zakres prac wchodzi : 1.Świadczenie usług grzebalnych dla ludności. Wykonawca zapewni kontrahentom, jeśli taka jest ich wola zorganizowanie w domu pogrzebowym i na cmentarzu ceremonii pogrzebowej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi : - ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz . U. nr 23, poz. 295 z 2000 r. wraz z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. nr 48, poz. 284 z 2008 r.), - Zarządzeniem nr 58/2011 z dnia 18.01.2011 r. Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Zaplecze, dzielnica Tucznawa, dzielnica Okradzionów). Cmentarz jest cmentarzem komunalnym i uroczystości oraz ceremonie pogrzebowe mogą odbywać się wg. tradycji świeckiej oraz wg. dowolnej tradycji religijnej, którą da się zorganizować ze względów technicznych i organizacyjnych na terenie cmentarza. Uprzywilejowanie jakiejkolwiek tradycji i ceremonii jest niedopuszczalne i stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 2.Wykonywanie pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza. 3. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. nr 90 poz. 1013 z 2001 r. wraz z późniejszymi zmianami) w tym : - ksiąg cmentarnych, - księgi ekshumacji zwłok, - kart zgonu, - zezwoleń, - zaświadczeń, - decyzji o ekshumacji zwłok, - ewidencji miejsc grzebalnych. 4. Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z opieki społecznej. 5. Wykonawca na bieżąco dba o utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza oraz na całym parkingu i terenie przyległym do terenu cmentarza tj. chodnikach zewnętrznych położonych przy ogrodzeniu przedmiotowego cmentarza. a) w okresie letnim wykona : - 2 razy w ciągu roku koszenie trawy na terenie całego cmentarza tj. w miesiącu maju jednak nie później niż do 15 maja, w miesiącu wrześniu jednak nie później niż do 15 września. Po wykoszeniu Wykonawca uporządkuje teren całego cmentarza tj. 4,28 ha terenu tzn. zgrabi trawę,zbierze zanieczyszczenia, załaduje i wywiezie do miejsca unieszkodliwienia wszystkie wytworzone odpady wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. - sprzątanie, gracowanie i usuwanie chwastów z nawierzchni asfaltowych i z kostki brukowej na terenie całego cmentarza komunalnego (place i chodniki o łącznej powierzchni 8.645 m 2 ), na terenie parkingu o łącznej powierzchni 3.330 m2 oraz na terenie chodników zewnętrznych położonych przy granicy działki tj. ogrodzeniu b) w okresie zimowym : - na alejkach z kostki brukowej i asfaltu prowadzących od wejścia głównego do grobów o powierzchni 800 m2 oraz na części parkingu przed budynkiem administracyjnym tj. 639 m 2 należy systematycznie wykonywać odśnieżanie. 6. Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń znajdujących się na terenie cmentarza oraz wykorzystywania ich zgodnie z przeznaczeniem tj. np. dla potrzeb sprzedaży zniczy, kwiaciarni itp. II. Dodatkowe informacje dla Wykonawców : 1. Powierzchnia cmentarza wynosi 4,28 ha. 2. Na terenie cmentarza znajduje się budynek gospodarczy z pomieszczeniami, które Wykonawca po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego może wynajmować dla innych podmiotów gospodarczych.Pomieszczenia wykorzystywane maja być zgodnie z ich przeznaczeniem tj. np. dla potrzeb sprzedaży zniczy, kwiatów, wieńców itp. Całość przychodów z tytułu zawartych umów Wykonawca przekazuje Zamawiającemu. 3. Zużycie mediów Najemca rozlicza bezpośrednio z Wykonawcą, Wykonawca może zezwolić Najemcom na adaptację pomieszczeń. Zakres zmian adaptacyjnych o sposób ich realizacji nie może stanowić ingerencji w rozwiązania konstrukcyjne budynku ani zmienić jego podstawowych funkcji technicznych i użytkowych oraz wymaga każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Na terenie cmentarza oraz w odległości 2 m od ogrodzenia, drogi dojazdowej i parkingów Zamawiający zabrania Wykonawcy ustawiania wszelkich reklam, billboardów itp. 5.Wykonawca przekazuje na rzecz Zamawiającego całą pobraną kwotę za usługi grzebalne tj.100 % 6.Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za powierzone mu przez Zamawiającego ruchomości jak i nieruchomości znajdujące się na terenie cmentarza, przy czym przy wystąpieniu szkód będących wynikiem kradzieży bądź dewastacji przedmiotowego majątku pokrywa ich usunięcie ze środków własnych. 7.Wszystkie rezerwacje miejsc pochówkowych opłacane u poprzednich zarządców przed podpisaniem niniejszej umowy pozostają aktualne w czasie jej obowiązywania. 8.Wykonawca ma obowiązek użytkować cmentarz zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymać go we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, 9.Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów ustawy z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (D. U. nr 23, poz. 295 z 2000 r. wraz z późniejszymi zmianami), 10.Wykonawca wykonuje konieczne, drobne naprawy powierzonego majątku, które zaistnieją w okresie związania z przedmiotową umową polegające miedzy innymi na wymianie klamki, uszkodzonej szyby, zamka itp. 11.Wykonawca zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na tablicy ogłoszeń obowiązujący cennik usług oraz informację o administratorze ( adres, numer telefonu) oraz godziny jego urzędowania. 12.Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 13.Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z energii elektrycznej, wody, opróżniania szamba, wywożenia wszelkich odpadów i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia odrębnych umów na wywóz odpadów z firmą posiadającą stosowne zezwolenia. Kserokopie zawartych umów na wywóz odpadów, dostarczania wszelkich mediów z firmami posiadającymi stosowne zezwolenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 1 tygodnia od ich zawarcia. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na wywóz odpadów nie musi on zawierać odrębnej umowy. 14.Wykonawca ubezpieczy budynki znajdujące się na terenie cmentarza od np. ognia, kradzieży, dewastacji z suma ubezpieczenia min 800.000,00 zł z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza. Powyższa polisa obowiązuje od pierwszego dnia przedmiotowej umowy na okres 12 miesięcy i będzie nieprzerywalnie kontynuowana do końca trwania umowy. Kopie polisy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej zawarcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.10 - Usługi cmentarne 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JOLBRO, ul. Dąbrowskiego 44/21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106272,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97200,00
Oferta z najniższą ceną: 97200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lidzbarku Warmińskim i Markajmach
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.