To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Radzyń Podlaski: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 456970 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421468 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Radzyniu Podlaskim, ul. Warszawska 100, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3529953, faks 083 3529956.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem specjalistycznym przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. Zamawiający przewiduje wynajem następującego sprzętu; 1. nośnik pługa bocznego, średniego - szt. 1 2. nośnik pługa czołowego, średniego - szt. 2 3. nośnik piaskarki i pługa - szt.1 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA I. Przedmiot zamówienia Świadczenie usług samochodami i maszynami drogowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. II. Specyfikacja nośników pługów lemieszowych i piaskarek 1. Przez nośnik pługa lekkiego należy rozumieć pojazd samochodowy o ładowności minimum 6,00 ton 2. Przez nośnik pługa średniego bocznego należy rozumieć opłużony pojazd samochodowy o ładowności minimum 8,00 ton z napędem na minimum trzy osie. 3. Przez nośnik pługa średniego czołowego należy rozumieć opłużony pojazd samochodowy o ładowności minimum 10ton z napędem na minimum trzy osie. 4. Przez nośnik piaskarki należy rozumieć pojazd samochodowy, przystosowany do przewozu piaskarki P-1 1 i PP-1 5. Pod pojęciem -równiarka- należy rozumieć maszynę drogową z pługiem czołowym ciężkim dwustronnym oraz dodatkowo, lemieszem skrętnym zamocowanym pomiędzy osiami pojazdu. 6. Pod pojęciem -nośnik pługa czołowego - ciężkiego- należy rozumieć samochód ciężarowy o ładowności min. 16 ton i napędzie, min. na trzy osie. III. Wyposażenie sprzętu: 1. Światła przednie nośnika pługa zainstalowane powyżej lemiesza pługa. 2. Lampa błyskowa koloru pomarańczowego, zainstalowana na kabinie pojazdu. 3. Łączność telefoniczna pomiędzy operatorem pojazdu a dyspozytorem. 4. Pojazdy samochodowe wykorzystywane jako nośniki pługów lemieszowych podczas odśnieżania obciążone będą ładunkiem o wadze 70% maksymalnej ładowności pojazdu. 5. Na wyposażenia każdego pojazdu winna znajdować się lina holownicza. IV. Warunki organizacyjne. Wykonawca zadania w terminie określonym w umowie winien na własny koszt, przystosować otrzymany od zamawiającego pług do nośnika. Przystąpienie pojazdu i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego po otrzymaniu powiadomienia, nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy ciągłej t.j. przy intensywnych opadach śniegu, zawiei, bądź w razie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą ciągłość pracy sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zadysponuje do pracy jednostki transportowe i sprzęt, sprawny technicznie zaopatrzony w niezbędną ilość paliwa uzupełnia je we własnym zakresie. Na wypadek konieczności pracy sprzętu w skrajnie niskich temperaturach (poniżej -20oC) Wykonawca zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego paliwa zimowego, niezbędnego do zapewnienia pracy. W przypadku awarii pojazdu lub jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy pojazd lub maszynę zastępczą z zamontowanymi urządzeniami jak w wymaganiach co do sprzętu podstawowego W przypadku nie wywiązywania się przez Wykonawcę z warunków określonych w umowie i SIWZ, Wykonawca będzie ponosił kary zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Demontaż i zwrócenie Zamawiającemu kompletnych i sprawnych technicznie urządzeń i sprzętu po zakończeniu sezonu zimowego odbędzie się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Warunki ekonomiczne. Zamawiający otrzymuje wynagrodzenie za sprzęt i pojazdy wg. faktycznie przepracowanego czasu, potwierdzonego przez dyspozytora sprzętu. Koszty montażu i demontażu oraz napraw i obsługi technicznej powierzonego sprzętu i urządzeń ponosi Wykonawca. Podstawą do zapłaty ostatniej faktury, poza potwierdzeniem czasu pracy przez dyspozytora, będzie zwrócenie kompletnego i sprawnego sprzętu zamawiającemu. 7. Wynagrodzenie za przedmiot usługi Wynagrodzenie za przedmiot usługi obliczone będzie jako iloczyn ceny ofertowej -jednostkowej- wynikającej z umowy i ilości wykonywanych usług mierzony w godzinach pracy sprzętu. Podstawą wystawiania faktur będą dokumenty - raporty pracy- potwierdzone przez Zamawiającego. Upoważnionymi do potwierdzenia raportów pracy będzie dyżurny dysponujący sprzętem w Obwodzie Drogowym, w którym sprzęt będzie zatrudniony. Fakturowanie i realizację zapłaty za wykonanie usługi odbywać się będzie jeden raz w miesiącu. Zamawiający należność regulować będzie przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. W przypadku powstania szkody w sprzęcie przekazanym Wykonawcy do pracy, na skutek niewłaściwej eksploatacji - Wykonawca pokrywa pełną wysokość kosztów naprawy lub sam dokonuje jego naprawy. Fakturowanie za wykonane usługi odbywać się będzie w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za miesiąc miniony. Warunkami przyjęcia faktury jest dołączenia potwierdzonych raportów pracy sprzętu za okres, którego dotyczy faktura...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - ZADANIE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Rozwadowska Zakład Wielobranżowy "SUKCES"
jakie przetargi wygrała firma
Anna Rozwadowska Zakład Wielobranżowy "SUKCES"
- Zakład Wielobranżowy -DUET-, ul. Bohaterów 30a, 21-300 Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248,40
Oferta z najniższą ceną: 248,40 / Oferta z najwyższą ceną: 248,40
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - ZADANIE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR OSTROWSKI Firma Handlowo-Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR OSTROWSKI Firma Handlowo-Usługowa
- Firma Handlowo - Usługowa - WERA-, ul. Baczyńskiego 9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248,40
Oferta z najniższą ceną: 248,40 / Oferta z najwyższą ceną: 248,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.