Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Wrocław: Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i pojemników w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 45697 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i pojemników w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i pojemników w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt. PAKIET NR 1 - ręczniki papierowe Ręcznik składany typu Z, kolor biały naturalny, jednowarstwowy, nie rozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, niepylący, wymiary listka 23 cm x 25 cm, gramatura min. 70 g/m2, pakowany w zgrzewki po 200 listków, opakowanie zbiorcze 20 zgrzewek w kartonie tj. 4000 listków. Próbki w ilości 5 opakowań po 200 listków Pakiet NR 2 - papier toaletowy Jednowarstwowy, białość 55% - 60%, miękki, gofrowany, śr. tulei 6 cm, gramatura 40 g/m2 minimum, średnica zew. rolki 19 cm - 20 cm, szerokość taśmy 9 cm, waga rolki 400 g minimum, długość taśmy na rolce 160 mb minimum, opakowanie zbiorcze po 6 rolek min. Próbki w ilości 4 rolek PAKIET NR 3 - ręczniki kuchenne Biały bez nadruku, dwuwarstwowy, perforowany, miękki, bardzo chłonny, długość 50 listków (12 metrów min. na rolce), waga 0,30 kg, pakowany po 2 rolki. Próbki w ilości - 2 opakowania PAKIET NR 4 - pojemnik na ręczniki typu Z Pojemność do 500 szt. ręczników, kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, okienko umożliwiające kontrolę ilości ręczników w pojemniku, pojemnik mocowany na ścianie, zamykany na kluczyk. Próbki w ilości - 1 sztuka PAKIET NR 5 - pojemnik na papier toaletowy Wykonany z tworzywa ABS, kolor biały, zaopatrzony w okienko umożliwiające kontrolę ilości papieru, dla papieru o max. śr. 25 cm, mocowany na ścianie, zamykany na kluczyk. Próbki w ilości - 1 sztuka PAKIET NR 6 - serwetki papierowe Rozmiar 15 cm x 15 cm, makulaturowy, pojedyncze, białe, pakowane po 500 szt. Próbki w ilości 1 paczki. PAKIET NR 7 - Dozowniki na mydło Pojemność zbiornika 800 ml, mydło uzupełniane z kanistra, kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, okienko umożliwiające kontrolę poziomu mydła, zamykany na kluczyk, przycisk dozujący wytrzymały, możliwość zastosowania przycisku łokciowego , wymiary: szer.: 11 cm, wys. 24 cm, gł. 10 cm, zawieszany (mocowany) na ścianie Próbki w ilości - 1 sztuka PAKIET NR 8 - prześcieradło papierowe perforowane W rolce, kolor biały, szerokość 50 cm, długość 50 m, wymagana karta techniczna wyrobu wydana przez producenta. Próbki w ilości 15 m. PAKIET NR 9 - ręczniki jednorazowe w roli i dozowniki do ręczników z roli Ręczniki: kolor biały, miękki, dwuwarstwowy, (jedna warstwa z celulozy w technologii TAD, a druga z makulatury), bardzo chłonne, wymiary 21 cm x 19 cm nie mniej niż 150 m, nie mniej niż 600 odcinków z rolki. Kompatybilny z dozownikiem. Ręczniki nie pylące. Dozowniki do ręczników z roli: kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, automatyczne cięcie ręczników na równe odcinki, wysunięty odcinek gotowy do użycia. Okienko umożliwiające kontrolę ilości na rolce. Gładkie zaokrąglone krawędzie, szczelna obudowa chroniąca przed kurzem i wilgocią. Dozownik zamykany na kluczyk metalowy. Do każdego dozownika kluczyk w komplecie. Wymiary: wys. - 37, 4 cm, szer. - 32 cm, głęb. - 20,5 cm Próbki w ilości: 2 rolki ręczników + 1 sztuka - dozownik.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt. 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego), - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Spełnienie podanych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń wg załączników tj.: oświadczenie nr 1 ( zał. Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)+ formularz asortymentowo - cenowy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 3-6 oraz 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 4. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 8. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2). 9. Wykaz wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców 10. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do składanej oferty dyskietki lub płyty CD z formą elektroniczną Załącznika nr 1 do oferty: Formularz asortymentowo - cenowy, co umożliwi szybsze i dokładniejsze sprawdzanie ofert pod względem rachunkowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Przydatność (wartość użytkowa) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych (BZP) pok. 21
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105
w godz. 7.30 - 15.05 od pon do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 wysoki pater..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - ręczniki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik składany typu Z, kolor biały naturalny, jednowarstwowy, nie rozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, niepylący, wymiary listka 23 cm x 25 cm, gramatura min. 70 g/m2, pakowany w zgrzewki po 200 listków, opakowanie zbiorcze 20 zgrzewek w kartonie tj. 4000 listków. Próbki w ilości 5 opakowań po 200 listków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet NR 2 - papier toaletowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednowarstwowy, białość 55% - 60%, miękki, gofrowany, śr. tulei 6 cm, gramatura 40 g/m2 minimum, średnica zew. rolki 19 cm - 20 cm, szerokość taśmy 9 cm, waga rolki 400 g minimum, długość taśmy na rolce 160 mb minimum, opakowanie zbiorcze po 6 rolek min. Próbki w ilości 4 rolek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - ręczniki kuchenne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biały bez nadruku, dwuwarstwowy, perforowany, miękki, bardzo chłonny, długość 50 listków (12 metrów min. na rolce), waga 0,30 kg, pakowany po 2 rolki. Próbki w ilości - 2 opakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatnosć (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - pojemnik na ręczniki typu Z.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność do 500 szt. ręczników, kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, okienko umożliwiające kontrolę ilości ręczników w pojemniku, pojemnik mocowany na ścianie, zamykany na kluczyk. Próbki w ilości - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartosc użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - pojemnik na papier toaletowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonany z tworzywa ABS, kolor biały, zaopatrzony w okienko umożliwiające kontrolę ilości papieru, dla papieru o max. śr. 25 cm, mocowany na ścianie, zamykany na kluczyk. Próbki w ilości - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - serwetki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozmiar 15 cm x 15 cm, makulaturowy, pojedyncze, białe, pakowane po 500 szt. Próbki w ilości 1 paczki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatnosć (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - Dozowniki na mydło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność zbiornika 800 ml, mydło uzupełniane z kanistra, kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, okienko umożliwiające kontrolę poziomu mydła, zamykany na kluczyk, przycisk dozujący wytrzymały, możliwość zastosowania przycisku łokciowego , wymiary: szer.: 11 cm, wys. 24 cm, gł. 10 cm, zawieszany (mocowany) na ścianie Próbki w ilości - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartość użytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - prześcieradło papierowe perforowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W rolce, kolor biały, szerokość 50 cm, długość 50 m, wymagana karta techniczna wyrobu wydana przez producenta. Próbki w ilości 15 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatnośc (wartośc uzytkowa) - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - ręczniki jednorazowe w roli i dozowniki do ręczników z roli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki: kolor biały, miękki, dwuwarstwowy, (jedna warstwa z celulozy w technologii TAD, a druga z makulatury), bardzo chłonne, wymiary 21 cm x 19 cm nie mniej niż 150 m, nie mniej niż 600 odcinków z rolki. Kompatybilny z dozownikiem. Ręczniki nie pylące. Dozowniki do ręczników z roli: kolor biały, wykonany z tworzywa ABS, automatyczne cięcie ręczników na równe odcinki, wysunięty odcinek gotowy do użycia. Okienko umożliwiające kontrolę ilości na rolce. Gładkie zaokrąglone krawędzie, szczelna obudowa chroniąca przed kurzem i wilgocią. Dozownik zamykany na kluczyk metalowy. Do każdego dozownika kluczyk w komplecie. Wymiary: wys. - 37, 4 cm, szer. - 32 cm, głęb. - 20,5 cm Próbki w ilości: 2 rolki ręczników + 1 sztuka - dozownik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność (wartośc użytkowa) - 40
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa i montaż mebli ulicznych na terenach gminnych we Wrocławiu.
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji i izolacji fundamentów budynku przy ul. Ustronie 11 we Wrocławiu
- SZP/242-248/2024 Umowa ramowa na dostawę materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków pielęgnacyjnych, sterylizacyjnych oraz dezynfekcyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
- Dostawy wyrobów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.