Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Zamość: Zakup i dosta artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 456984 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu , ul. Szczebrzeska 12, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 34 70, faks 84 639 34 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dosta artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ilość Rozkład dostaw 1. Ananasy 03222112-1 104szt 2 szt/tydzień 2. Arbuz 03222330-5 80 szt VI- 20 szt, VII- 20 szt, VII-20 szt, IX - 20 szt 3. Banany 03222111-4 1794 kg 34,5 kg/tydzień 4. Brokuł 03221430-9 156 szt 3 szt/tydzień 5. Brzoskwinie w puszce 03222332-9 104 szt 2 szt/tydzień 6. Czereśnie 03222330-5 56 kg VI, VII po 7 kg/tydzień 7. Cebula 03221113-1 780 kg 15 kg/tydzień 8. Cytryny 03222210-8 52 kg 1 kg/tydzień 9. Cykoria 03221410-3 308 op 11 opakowań/tydzień X,XI,XII, I, II, III, IV 10. Daktyle 032221140-5 104 op 2 opakowania po 200g/tydzień 11. Fasola szparagowa - zielona 03221212-5 180kg 15 kg/ miesiąc 12. Gruszka 03222322-6 52 kg 1 kg/tydzień 13. Jęczmień 03211400-7 20400 kg 1700 kg/miesiąc 14. Jabłka 03222321-9 9100 kg 175 kg/tydzień 15. Kalarepa 03221400-0 72 szt VIII, IX, X po 24 szt/ miesiąc 16. Kapusta pekińska 03221410-3 256 szt I-32 szt, II- 32 szt, III- 32 szt, IV- 32 szt, V- 32 szt, X- 32 szt, XI- 32 szt, XII- 32 szt 17. Kapusta biała 03221410-3 248 szt I-31 szt, II- 31 szt, III- 31 szt, IV- 31 szt, V- 31 szt, X- 31 szt, XI- 31 szt, XII-31 szt 18. Kiwi 03222118-3 156 kg 3 kg/tydzień 19. Kanar 03211000-3 156 kg X jednorazowa dostawa 20. Kukurydza w kolbach 03211200-5 200 szt IX- 100 szt, X- 100 szt 21. Kukrydza w puszce 03211900-2 104 szt 2 szt/tydzień 22. Maliny 03222314-7 40 kg VII5kg/tydzień, VIII 5 kg/tydzień 23. Mango 03222113-8 312 szt 6 szt/tydzień 24 Marchew 03221112-4 10714 kg I, X, XII po 1209kg/miesiąc, II po 1092 kg/miesiąc, XI po 1170kg/miesiąc, III po 1209 kg, IV po 1170kg/miesiąc, V,VI,VII po 490 kg/miesiąc, VII,IX po 488 kg/miesiąc 25. Mandarynki 03222240-7 520 kg 10 kg/tydzień 26. Mieszanka bakaliowa 03220000-9 52 op 1 opakowanie po 200 g/tydzień 27. Migdały 03220000-9 104 op 2 opakowania po 80 g/tydzień 28. Ogórki 03221270-9 450 kg VI-X po 90 kg/miesiąc 29. Orzeszki fistaszki 03222000-3 208 op 4 opakowania 300g/tydzień 30. Orzechy włoskie 03222000-3 200 kg dostawa jednorazowa 31. Owies 03211600-9 10500 kg 875 kg/miesiąc 32. Pietruszka 03221110-0 416 kg 8 kg/tydzień 33. Pomidory 03221240-0 450 kg VII, IX , X po 100 kg/miesiąc, V,VII, VIII po 50kg/miesiąc 34. Pory 03221100-7 200 szt. I, II,IX,X, XI po 10 szt/tydzień 35. Pszenica 03211100-4 1380 kg 115 kg/miesiąc 36. Papryka 03221230-7 240kg I, II,III,VIII, IX, X po 10 kg tydzień 37. Pomarańcze 03222220-1 30 kg IV-VI po 10 kg/tydzień 38. Proso 03211000-3 160 kg X dostawa jednorazowa 39. Ryż 03211300-6 528 kg 46 kg/miesiąc 40. Rodzynki 03222115-2 156 op 3 opakowania 200 g/tydzień 41 Rzodkiewka 03221100-7 60 pęczków V, VI po 30 pęczków/miesiąc 42. Sałata 03221310-2 192 szt IV, V,VI po 16 szt/tydzień 43. Seler 03221100-7 280 kg I, II,III,IV, X, XI, XII po 10 kg/tydzień 44. Śliwki 03222334-3 40 kg IX, X po 20 kg/miesiąc 45. Truskawka 03222313-0 40 kg VI, VII 5 kg/tydzień 46. Winogron deserowy 03222340-8 104 kg 2 kg/tydzień 47. Winogron krajowy 03222340-8 80 kg IX, X 10 kg/tydzień 48. Ziemniaki 03212100-1 5112 kg X, XI, XII, I, II, III po 455 kg/miesiąc, IV, V, VI, VII, VIII, IX po 397 kg/miesiąc.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda od Oferentów przedstawienia następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - aktualne zzaświadczenie o uiszczeniu podatków oraz opłat składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej nniż 3 miesiące przed terminem składania ofert, przez kompetentne urzędy państwowe - oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24, 1 i 2 pzp., oraz oświadczenia, że Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu
ul. Szczebrzeska 12
22-400 Zamość
tel. 084 6393470.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu AGD dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy i rozbudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu - Etap 1
- Przebudowa drogi gminnej nr 110453L ul. Akacjowej i drogi gminnej nr 110531L ul. Lazurowej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.