To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4570 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Kraków: DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU C
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362924-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski, krajowy numer identyfikacyjny
35155486700000, ul.
Al. Słowackiego
20,
30037
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 634 42 70, faks
126 335 294, e-mail
zp@powiat.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU C
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w jest dostawa ambulansu sanitarnego typu C to jest: o pojazdu bazowego wraz z zabudową specjalistyczną zgodnie z normą PN-EN 1789 oraz PN-EN 1865, wyposażonego w szczególności w: × system wspomagania dowodzenia, × nosze główne z transporterem, × system mocowania noszy i podstawy noszy - (lawety), × reduktory tlenowe, × dozowniki, × panel tlenowy, gniazda tlenowe, × respirator. Dostawa obejmuje dostarczenie ambulansu do siedziby Zamawiającego w Krakowie, al. Słowackiego 20. Przedmiot zamówienia winien mieć zapewnioną: a) gwarancję na pojazd bazowy min. 24 miesiące, bez limitu km, b) gwarancję na zabudowę przedziału pacjenta min. 24 miesiące, c) gwarancję na wyposażenie ambulansu min. 24 miesiące, d) gwarancję na powłoki lakiernicze min. 24 miesiące, e) odpowiednie oznakowanie pojazdu, f) niezbędne określone prawem dopuszczenia i certyfikaty, g) wszystkie dokumenty umożliwiające rejestrację ambulansu, h) instrukcje obsługi w języku polskim wraz z danymi technicznymi oferowanego ambulansu oraz sprzętu. i) opis oferowanego przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagania techniczne samochodu bazowego, przedziału medycznego i sprzętu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34114100-0
Dodatkowe kody CPV:
34136000-9,
50117100-9,
33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 400000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie o zamówieniu nr 351237-2016 z dnia 24.11.2016 r., zamawiający upublicznił równie informację o ogłoszeniu zamówienia na stronie BIP oraz tablicy ogłoszeń a ponadto na podstawie art. 11b ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się bezpośrednio do 9 wykonawców. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 5.12.2016 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający zwrócił się bezpośrednio do wszystkich znanych sobie 9 wykonawców z zapytaniem o możliwość realizacji tego zamówienia. W wyniku zapytania firma PROFILE VEHICLE OY z siedzibą w Finlandii udzieliła odpowiedzi pozytywnej. Z uwagi na powyższe w dniu 8.12.2016 r. wszczęto procedurę udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
Zamówienie nie było planowane, konieczność jego udzielenia pojawiła się w trakcie roku budżetowego wskutek otrzymania nie planowanej dotacji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.