Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Gdańsk: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie.
Numer ogłoszenia: 457158 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w: Gdańsk - Śródmieście, Gdańsk - Wrzeszcz, Gdańsk - Oliwa, Sopot, Pruszcz Gdański, Gdyni, Wejherowo, Puck, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Malbork, Starogard Gdański, Tczew do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, 5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, 10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuj odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia to jest posiada, co najmniej dwa samochody służące do przewozu zwłok ludzkich, którymi dysponuje lub będzie dysponował (własnymi, najętymi, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu), które spełniają wymagania sanitarne określone dla zwłok ( Rozp. Min. Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich Dz. U. Nr 249 poz.1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami inspektora sanitarnego dotyczącymi spełnienia wymogów sanitarnych, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kserokopia co najmniej dwóch dowodów rejestracyjnych samochodów będących w posiadania Wykonawcy - poświadczonych za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 2, 2.Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1)Terminu wykonania zamówienia,2)Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT 3.Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku nie wyczerpania się kwoty, którą Zamawiający przeznaczył w obowiązującej umowie na usługę przewozu zwłok, 4.Zmiana podatku VAT może nastąpić:1)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, ul. Okopowa 7, IV piętro pokój nr 405..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Gdańsku Prokuratura Okręgowa ul. Wały Jagiellońskie 36, biuro podawcze /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Gdańsk Śródmieście, Gdańsk Oliwa, Gdańsk Wrzeszcz, Sopot oraz Pruszcz Gdański..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w: Gdańsk - Śródmieście, Gdańsk - Wrzeszcz, Gdańsk - Oliwa, Sopot, Pruszcz Gdański do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Gdyni do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury rejonowej w Wejherowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Wejherowie do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Pucku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Pucku do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kartuzach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Kartuzach do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Kościerzynie do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie także z terenu powiatu sztumskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Kwidzynie także z terenu powiatu sztumskiego do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, 5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, 10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Malborku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Malborku do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, 5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, 7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Starogardzie Gdańskim do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, 5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Tczewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w Tczewie do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do:1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, 3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, 4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, 5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz transportu podczas obozów zimowych kadry i studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- 2025 I półrocze Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO
- "Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 - Nowiny Wielkie , Gryfice, Ognica, Rokita, Runowo "
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.