Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 45725 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Kraków: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2016 poz. 672 ze.zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (5 kontenerów dla części 1 oraz 3 kontenerów dla części 2) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (łącznie 2 pliki w formacie *.XLS).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Gołębia
24,
31007
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 324 450, e-mail
bzp@adm.uj.edu.pl, faks
124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
http://przetargi.adm.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://przetargi.adm.uj.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul.Straszewskiego 25/2,31-113 Kraków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2016 poz. 672 ze.zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (5 kontenerów dla części 1 oraz 3 kontenerów dla części 2) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (łącznie 2 pliki w formacie *.XLS).
Numer referencyjny: 80.272.62.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2016 poz. 672 ze.zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (5 kontenerów dla części 1 oraz 3 kontenerów dla części 2) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (łącznie 2 pliki w formacie *.XLS).
II.5) Główny kod CPV: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, to jest:
w zakresie 1 części przedmiotu zamówienia:
aktualna ostateczna decyzja administracyjna marszałka województwa małopolskiego
o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych poprzedzone zgodą Głównego Inspektora Sanitarnego, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku A do SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze zm.), uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne i zakaźne odpady weterynaryjne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie.
w zakresie 2 części przedmiotu zamówienia:
aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych
i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych
i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ , zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze. zm.)
bądź
aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze. zm.)
bądź
aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze. zm.) oraz aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniające wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze. zm.).
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca posiada aktualną ostateczną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego na przetwarzanie wszystkich odpadów, uwzględnionych w załączniku A i B do SIWZ polegające na termicznym unieszkodliwieniu odpadów medycznych
i odpadów weterynaryjnych, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. U. 2016 poz. 1987 ze. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują:
w zakresie 1 części przedmiotu zamówienia:
co najmniej dwie usługi polegające na transporcie oraz przetwarzaniu przez termiczne unieszkodliwienie odpadów wskazanych w załączniku A do SIWZ o łącznej wartości dwóch usług nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy)
w zakresie 2 części przedmiotu zamówienia:
co najmniej dwie usługi polegającą na transporcie, zbieraniu i/lub przetwarzaniu odpadów wskazanych w załączniku B(w zakresie co najmniej trzech kodów) do SIWZ o łącznej wartości dwóch usług nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. dowód wpłaty wadium a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginału dokumentu potwierdzającego jego wniesienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości:
1.1. w zakresie 1 części przedmiotu zamówienia 6 000,00 PLN. (słownie: sześć tysięcy złotych).
1.2. w zakresie 2 części przedmiotu zamówienia 9 000,00 PLN. (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 poz. 359.ze zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia | 50 |
Odległość od miejsca wytworzenia odpadów do miejsca przetworzenia | 50 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2016 poz. 672 ze.zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (5 kontenerów dla części 1) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (łącznie 2 pliki w formacie *.XLS).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia | 50 |
Odległość od miejsca wytworzenia odpadów do miejsca przetworzenia | 50 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2016 poz. 672 ze.zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (3 kontenery dla części 2) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (łącznie 2 pliki w formacie *.XLS).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia | 50 |
Odległość od miejsca wytworzenia odpadów do miejsca przetworzenia | 50 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego grzewczego do budynków Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części.
- DZ.271.104.2024 - Zakup, dostawa i uruchomienie echokardiografu z wieloma funkcjami echokardiografii tj. z funkcją echokardiografii przezprzełykowej i wewnątrzsercowej
- Dostawa body aparatu fotograficznego na potrzeby WEiP
- Dostawa pojazdu wielozadaniowego z napędem 4x4 wraz z pługiem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Przewóz
- Usługa wydrukowania dwóch wersji językowych książki pt. "Socmodernizm. Architektura w Europie Środkowej czasów zimnej wojny".
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.