eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaZarządzanie ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Iława: Zarządzanie ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach
Numer ogłoszenia: 457432 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Iława , ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492418, faks 089 6494882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów w Siemianach, gmina Iława, w skład której wchodzą-Budynek dwukondygnacyjny z górną kondygnacją w poddaszu użytkowym,z podcieniami usytuowany wzdłuż jeziora Jeziorak. Dolna kondygnacja od strony jeziora mieści ogólnodostępne toalety,w tym dla osób niepełnosprawnych, umywalnie z natryskami oraz zewnętrzny punkt mycia naczyń zlokalizowany w zamykanej roletą wnęce w podcieniu budynku. W tej kondygnacji znajduje się punkt pierwszej pomocy medycznej i winda dla osób niepełnosprawnych, umożliwiająca transport na górna kondygnację.Od drugiej strony budynku znajduje się pomieszczenie punktu napraw dla jachtów,zwane szkutnią. Pomieszczenie szkutni zajmuje przestrzeń dwóch kondygnacji.Na górnej kondygnacji dostępnej z tarasu znajdują się pomieszczenia administracyjne, sala konferencyjna oraz sanitariaty. Wzdłuż elewacji od strony jeziora znajduje się taras, który pomostem łączy się z wieżą obserwacyjną.Wieża z platformą obserwacyjną - konstrukcji drewnianej z pomostem widokowymi schodami prowadzącymi na pomost. Wieża jest kryta dachem krytym blachą cynkowo - tytanową. obiekt połączony jest z tarasem budynku przystani kładką o konstrukcji drewnianej.Budynek gospodarczy stacji podciśnieniowej - budynek jest zlokalizowany obok wejścia na pomost cumowniczy, wyposażony jest w urządzenia służące do odbioru ścieków z jednostek pływających.Budynek o konstrukcji drewniane z dachem czterospadowym, krytym blachą tytanową.Altana-obiekt o konstrukcji drewnianej na planie regularnego ośmioboku z dachem wielospadowym pokryta blachą cynkowo-tytanową.Wiata śmietnikowa - usytuowana obok budynku głównego od strony dojazdu, mieści trzy zamknięte kontenery z otworami wrzutowymi pojemności 800 l każdy,służące do wyodrębnionej zbiórki odpadów segregowanych i dwa kontenery zamykane na odpady niesegregowane. Pomost pływający do cumowania - o konstrukcji stalowej ocynkowanej z opierzeniem drewnianym, 30 - stanowiskowy z odnogami cumowniczymi dł. 7,0 m. Pomost składa się z dwóch odcinków połączonych w literę T. Wejście na pomost z przyczółka na linii brzegowej za pomocą trapu o dł.7,0 m z poręczami.Pomost jest oświetlony i uzbrojony w punkty czerpalne wody i energii elektrycznej.Zadania operatora-Zamawiający powierzy operatorowi zarządzanie nieruchomością zlokalizowaną na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 239-93 w miejscowości Siemiany.Na działce zlokalizowana jest infrastruktura wybudowana w ramach realizacji projektu p.n.Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego-Gmina Iława.obiekt został przekazany do eksploatacji w miesiącu lipcu 2012 r. Operator w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Do obowiązków operatora należy1)utrzymanie obiektu w stanie niepogorszonym, 2)prowadzenie działalności zgodnej z przeznaczeniem obiektu w sezonie letnim,3)odbiór ścieków sanitarnych oraz odbiór i segregacja odpadów z jednostek pływających,4)prowadzenie szkoleń i spotkań z zakresu edukacji ekologicznej skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych z wykorzystaniem sali wykładowej i altan (przeszkolenie minimum 100 osób w skali roku),5)sprawowanie nadzoru nad nieruchomością w sezonie letnim i poza sezonem poprzez zapewnienie ochrony obiektu,6)zapewnienie właściwej eksploatacji i obsługi technicznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego,7)zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom obiektu,8)prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla dokumentowania przychodów i kosztów pochodzących z opłat użytkowników za odpady stałe i płynne,9)zachowanie trwałości projektu mini przystani tzn. nie poddawanie go znaczącym modyfikacjom (wykonawca nie może zmieniać architektury budynków, konstrukcji, rozbudowy obiektu i zmiany użytkowania obiektu. obowiązkiem wykonawcy jest dokonywanie bieżących napraw obiektu oraz likwidacji uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania,10)opracowanie regulaminu korzystania z mini przystani oraz przygotowanie cennika za odpady stałe i płynne i przedstawienie do akceptacji Gminie Iława,11)zapewnienie odpowiedniej kadry do obsługi i zarządzania nieruchomością,12)składanie zamawiającemu pisemnego sprawozdania z czynności związanych z zarządzaniem obiektem oraz o prowadzonej działalności szkoleń, spotkań -do dnia 31 października każdego roku trwania umowy. Ostateczne rozliczenie umowy nastąpi do dnia 15 stycznia 2018 r.13)promocja obiektu, 14)zarządzanie obiektem:Techniczne a)prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów budowlanych, w tym książkę obiektu budowlanego,b)bieżącą konserwację instalacji i urządzeń znajdujących się na terenie obiektu przez uprawnione podmioty, zgłaszanie napraw gwarancyjnych oraz wszelkich uszkodzeń zamawiającemu,c)monitoring i naprawy elementów infrastruktury towarzyszącej,d)zapewnienie i utrzymanie ochrony obiektu w okresie trwania umowy,Eksploatacja:a)przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wszystkich aktów prawa, w tym prawa miejscowego, niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,b)utrzymanie w należytym porządku i czystości terenu, pomieszczeń i urządzeń należących do mini przystani,c)odśnieżanie w okresie oraz zabezpieczenie elementów pomostów pływających w okresie zimowym,d)racjonalne gospodarowanie mediami energia elektryczna, woda i In.,e)pielęgnacja zieleni oraz zapewnienie porządku na terenie obiektu,Operator nie nabywa prawa własności do mini przystani żeglarskiej i infrastruktury towarzyszącej.Operator nie może prowadzić żadnej działalności gospodarczej na terenie mini przystani żeglarskiej.Operator nie ma prawa wykonywać żadnych prac budowlanych w celu przebudowy obiektu. Operator może za zgodą zamawiającego zmienić aranżację pomieszczeń znajdujących się w obiekcie w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu. Przedstawiciele zamawiającego mają zagwarantowane prawo wstępu na teren nieruchomości w okresie trwania umowy.Operator w trakcie trwania zamówienia dla pobranych opłat za odbiór ścieków sanitarnych i odbiór odpadów komunalnych jak również ponoszonych kosztów prowadzić będzie odrębną ewidencję księgową. Ceną zamówienia jest wynagrodzenie dla operatora za świadczenie usługi objętej zamówieniem tj. zarządzaniem ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach. Do kosztów utrzymania nieruchomości, które są ponoszone przez operatora należą 1)wynagrodzenia pracowników, zleceniobiorców podwykonawców oraz wszystkie związane z tym wydatki (płace, składki ZUS, podatki od wynagrodzeń, świadczenia na rzecz pracowników).2)wynagrodzenia obsługi pomocniczej - firm sprzątających itp.3)koszty ochrony obiektu,4)podstawowe koszty eksploatacyjne zapewniające bieżące utrzymanie obiektu.5)koszty odprowadzenia ścieków sanitarnych i odbioru odpadów komunalnych.Koszty zamawiającego1)Koszty ubezpieczenia obiektu. 2)koszt dostawy energii elektrycznej, dostawę wody, usługi telekomunikacyjne, Internet, opłaty licencyjne za programy komputerowe.3)Amortyzacja obiektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6900,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiadania koncesji na przewóz osób. Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt 5.2) i 5.3) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomością związaną z obsługą klientów - użytkowników zewnętrznych w okresie co najmniej 12 miesięcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) i 5.4) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) 5.5), SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do wykonania usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) 5.5), SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada zdolność ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.