Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Krosno: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3 -6 lat uczęszczających do Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 w Krośnie
Numer ogłoszenia: 457438 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół Nr 3 , ul. ks. St. Decowskiego 9, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4323295, faks 13 4323295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3 -6 lat uczęszczających do Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 w Krośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu gotowych posiłków na rzecz dzieci z Miejskiego Przedszkola Nr 10 w MZS Nr 3 w Krośnie . 2.Usługa, o której mowa w pkt. 1 będzie dotyczyć: a)ok.100 dzieci w wieku 3- 6 lat ( w tym ok. 90 dzieci z pełnym wyżywieniem tj. śniadanie, obiad, podwieczorek i ok. 10 dzieci tylko 1 posiłek tj. śniadanie) , zapisanych do przedszkola w okresie od 1.01.2013 do 31.12.2013 (z wyjątkiem m-ca wakacyjnego tj. sierpnia) . W związku z tym Zamawiający zapłaci za usługę cateringową tylko za 11 m-cy. b)Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień; c)Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; d)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy; e)Dzienny jadłospis obejmuje: Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko-pochodne, kanapka herbata; Obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój, Podwieczorek; kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny; f) Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy tylko koszty przygotowania posiłków (bez kosztów surowca) w terminie do 14 każdego m-ca nie wcześniej jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia obciążeniowej faktury; g) Koszty surowców użytych do przygotowania wydawanych posiłków pokrywane są z wpłat rodziców pobieranych bezpośrednio przez Zleceniobiorcę; h) Ustala się cenę ryczałtową surowców o których mowa w pkt. g w wysokości 5,50 zł brutto (pięć zł, pięćdziesiąt gr) na jednego wychowanka na jeden dzień żywieniowy. Stawka żywieniowa jest ustalana przez dyr. MZS Nr 3 w Krośnie w porozumieniu z organem prowadzącym. i)Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: Godzina 8:45 - dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach, Godzina 11:30 - dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola, odbiór termosów po śniadaniu, Godzina 15:00 - odbiór termosów h)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki musza uwzględniać racje pokarmowe odpowiadające normom fizjologicznego zapotrzebowania w żywieniu dzieci w wieku od 3 do 6 lat ; i)Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: Porcjowanie i wydawanie posiłków w godzinach 9:00 - 13:00, Mycie i wyparzanie naczyń oraz sprzątanie pomieszczeń bloku żywieniowego, Ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania pomieszczeń bloku żywieniowego, Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki; j)Wykonawca będzie ponosił koszty : Za zużyte media w wysokościach ryczałtowych oraz wskazań liczników i podliczników: energii elektrycznej, zimnej wody i ścieków; Wynajmu pomieszczeń bloku żywieniowego. k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione w trakcie użytkowania pomieszczeń bloku żywieniowego w tym naprawy zepsutego w trakcie użytkowania sprzętu kuchennego oraz uzupełnianie brakujących naczyń do wydawania posiłków (nie dopuszcza się stosowania w cateringu naczyń jednorazowych do serwowania obiadu)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w żywieniu dzieci. Wymagany okres świadczenia usług w tym zakresie min. 2 lata
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego; 2. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ; 3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp7krosno.edupage.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Szkół Nr 3 w Krośnie, ul. St. Decowskiego 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zespoł Szkół Nr 3 w Krośnie, ul. St. Decowskiego 9, sekretariat zespołu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół w Iwoniczu
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Krosna poprzez zakup specjalistycznego sprzętu ratowniczego dla OSP Krosno - Białobrzegi - zakup oraz dostawa specjalistycznego sprzętu ratowniczego (...)
- Rewitalizacja cmentarzy komunalnych w Turaszówce i Polance" oraz "Zadbajmy o cmentarz komunalny w Polance
- "Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Polanka" - ul. M. Curie Skłodowskiej
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Luborzycy.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 7 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów do Zespołu Edukacyjnego nr 9 w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Igołomi"
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Srocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.