Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-03-03
¦wiecie: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
Numer og³oszenia: 45748 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Przychodnia , ul. Wojska Polskiego, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3311165, faks 0-52 3311165.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mgpswiecie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.mgpswiecie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ NR 1 - nazwa : szczepionka ENGERIX B inj. 200 mcg/1ml x 1 fiol.l,szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 200 szt. CZÊ¦Æ NR 2 - nazwa : szczepionka HEPAVAX-GENE - dla doros³ych, zawiesina do wstrzyk. szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 200 szt. CZÊ¦Æ NR 3-nazwa : szczepionka INFANRIX HEXA 0,5 ml, 1 fiol.+ampu³kostrzyk.+ig³a,szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 200 szt. CZÊ¦Æ NR 4 - nazwa : szczepionka INFANRIX IPV+HIB inj. 0,5ml.1 ampu³kostrzykawka, szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 200 szt. CZÊ¦Æ NR 5 - nazwa szczepionki: NIMENRIX 1 amp.-strzyk. a 0,5 ml, szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania- 5 szt CZÊ¦Æ NR 6 nazwa : szczepionka PENTAXIM:1 fiol-+amp-strzyk. 05.ml + ig³a,szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 120 szt. CZÊ¦Æ NR 7 - nazwa : szczepionka PREVENAR 13:0,5 ml 1 ampu³kostrzykawka, szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 90 szt.CZÊ¦Æ NR 8 - nazwa : szczepionka ROTARIX strzyk. z aplikatorem, szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania -60 szt. CZÊ¦Æ NR 9 - nazwa : szczepionka -VARILRIX,1 fiol.+ampu³kostrzyk. a 0,5 ml +2 ig³y, szacunkowa ilo¶æ zapotrzebowania - 6 szt. Ilo¶ci podane w informacji o szacunkowej ilo¶ci zapotrzebowania mog± ulec modyfikacjom w trakcie obowi±zywania umowy, w zakresie wynikaj±cym z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego....
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków Wykonawcy na podstawie sprawdzenia za³±czonych do oferty dokumentów i o¶wiadczeñ wskazanych w § 6 SIWZ wg. formu³y spe³nia- nie spe³nia.W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum) warunki wymienione w I ppkt. 1 i 4 musz± byæ spe³nione przez ka¿dego z cz³onków Konsorcjum osobno, natomiast warunki wymienione w ppkt. I 2 i 3 cz³onkowie Konsorcjum mog± spe³niaæ wspólnie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zastrzega siê, ¿e strony mog± dokonaæ zmiany postanowieñ tre¶ci umowy czasowe lub trwale w trakcie jej obowi±zywania w przypadkach podanych poni¿ej: a)strony dopuszczaj± zmianê umowy w zakresie obni¿enia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê, w ka¿dym czasie i okoliczno¶æ ta nie wymaga zgody Zamawiaj±cego; b)podwy¿szenie cen jednostkowych brutto mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysoko¶æ tych zmian; Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w nastêpuj±cych przypadkach na okre¶lonych warunkach:a) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, nazwy numeru rachunku bankowego, osób reprezentuj±cych strony umowy) w przypadku zaistnienia wymienionych wy¿ej zmian po stronie stron umowy, b) zmiany po stronie Wykonawcy o ile zmiana polegaæ bêdzie na zasadzie przejêcia odpowiedzialno¶ci za wykonanie zadania wraz z wybranym Wykonawc± w nastêpstwie d³ugu,c)zmiana przedstawicieli reprezentuj±cych Zamawiaj±cego lub Wykonawcê podczas realizacji umowy np.osoby upowa¿nionej ze strony Wykonawcy do wystawiania faktur w przypadkach: > ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych wymienionych wy¿ej osób, > nie wywi±zania siê wymienionych osób z obowi±zków wynikaj±cych z umowy > je¿eli zmiana wymienionych wy¿ej osób oka¿e siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od stron (np.,. rezygnacji itp.) d)zmiany osób realizuj±cych zadanie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ., Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a realizowanie z³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub le¿y w interesie publicznym. W razie zaistnienia zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. (art. 145 Prawo zamówieñ publicznych). W przypadku, o którym mowa, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. Umowa zostanie zawarta z zachowaniem przepisów Dzia³u IV (art.139 do 151) ustawy Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgpswiecie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejsko -Gminna Przychodnia w ¦wieciu Adres:ul. Wojska Polskiego 80, 86 -100 ¦wiecie Sekretariat / piêtro II/..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejsko -Gminna Przychodnia w ¦wieciu Adres:ul. Wojska Polskiego 80, 86 -100 ¦wiecie Sekretariat / piêtro II/..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Cukrowników
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1041C B³±dzim - ¦wiekatowo
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa szczepionek w 2025 r. dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej przy ul. ¯eromskiego 1 w ¦wiêtej Katarzynie, gmina Siechnice
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Paw³a II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
wiêcej: Szczepionki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.