Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny oraz odzieży dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni (obejmujących pranie wodne i dwustronne maglowanie, wodno - chemiczne oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
Numer ogłoszenia: 45752 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny oraz odzieży dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni (obejmujących pranie wodne i dwustronne maglowanie, wodno - chemiczne oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny oraz odzieży dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni (obejmujących pranie wodne i dwustronne maglowanie, wodno - chemiczne oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz wykaz miesięczny bielizny oraz materacy objętych świadczeniem usług wymienionych w ust. 1 zawierają załączniki nr 1 a, 1b i 1c oraz zał. nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż ilości bielizny i materacy ujęte w przedmiotowym zamówieniu są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilości określone w załączniku nr 1 a do SIWZ, w ramach realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, spowodowanych naturalnym ich zużyciem w wyniku użytkowania lub zakupem dodatkowej ilości bielizny lub materacy, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane były środkami piorąco - dezynfekcyjnymi zapewniającymi 100 % czystość bakteriologiczną, posiadającymi atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości i miejsca świadczenia usług, 3) zmiany ilości zamawianych usług. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie o którym mowa w ust. 1 pkt 2, w przypadku zmiany sposobu przekazywania przedmiotu zamówienia w celu wykonania usługi, 3) w zakresie o którym mowa w ust. 1 pkt 3, w przypadku wycofania z użycia bielizny i materacy nie nadających się do użytkowania, bądź zakupu nowej bielizny i materacy lub zmiany ilości bielizny i materacy przeznaczonych do prania z innych przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy, 5) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.