Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Rzeszów: Dostawa: Butli z helem; rurek ceramicznych; czujnika temperatury; drutu na termoelementy; klucza dynamometrycznego; płytek pomiarowych aluminiowych; pakietu oprogramowania CAD; 2 szt. suwmiarek; oprogramowania do dyfraktometru ARL XTRa; folii z molibdenu i miedzi; materiałów ceramicznych; optycznego systemu rejestracji cech indywidualnych zwierząt..
Numer ogłoszenia: 457572 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Butli z helem; rurek ceramicznych; czujnika temperatury; drutu na termoelementy; klucza dynamometrycznego; płytek pomiarowych aluminiowych; pakietu oprogramowania CAD; 2 szt. suwmiarek; oprogramowania do dyfraktometru ARL XTRa; folii z molibdenu i miedzi; materiałów ceramicznych; optycznego systemu rejestracji cech indywidualnych zwierząt...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: Dostawa butli z helem przenośna do badania nieszczelności na urządzeniu EB-PVD Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: Dostawa rurek ceramicznych Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3: Dostawa czujników temperatury 3 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4: Dostawa drutu na termoelementy Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5: Dostawa klucza dynamometrycznego Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 6: Dostawa płytek pomiarowych wykonanych z aluminium Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 7: Dostawa pakietu oprogramowania CAD - 16 stanowisk. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 8: Dostawa 2 szt. suwmiarek Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 9: Dostawa oprogramowania do dyfraktometru ARL XTRa Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 10: Dostawa folii z molibdenu i miedzi Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 11: Dostawa materiałów ceramicznych Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 12: Dostawa optycznego systemu rejestracji cech indywidualnych zwierząt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4, 38.41.70.00-1, 38.00.00.00-5, 48.46.10.00-7, 24.11.00.00-8, 35.72.10.00-4, 44.51.10.00-5, 48.46.00.00-0, 14.74.10.00-7, 38.41.00.00-2, 38.41.20.00-6, 48.32.10.00-4, 44.17.40.00-0, 44.52.22.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego. Należy podać nazwę producenta oraz nazwę produktu nadaną przez producenta lub numer katalogowy dla oferowanych produktów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta. Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowa wycena dla zadnia częściowego nr 2,3,8,10,11 zawierająca ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych elementów składających sie na całość zadania częściowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa butli z helem przenośna do badania nieszczelności na urządzeniu EB-PVD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butli z helem przenośna do badania nieszczelności na urządzeniu EB-PVD. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rurek ceramicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rurek ceramicznych Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa czujników temperatury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czujników temperatury Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.70.00-1, 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drutu na termoelementy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drutu na termoelementy Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa klucza dynamometrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klucza dynamometrycznego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 44.52.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa płytek pomiarowych wykonanych z aluminium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek pomiarowych wykonanych z aluminium. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pakietu oprogramowania CAD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietu oprogramowania CAD - 16 stanowisk Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00-0, 48.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 2 szt. suwmiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. suwmiarek. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 44.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oprogramowania do dyfraktometru ARL XTRa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania do dyfraktometru ARL XTRa. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa folii z molibdenu i miedzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa folii z molibdenu i miedzi: 1) folia o grubości 1.0 mm wykonana z molibdenu o czystości ?99,9% o wymiarach 50 mm x 50 mm (masa jednej folii: 25,6g) w ilości 8 sztuk. 2) folia o grubości 1.0 mm wykonana z miedzi o wysokiej czystości ?99,999% o wymiarach 25 × 50 mm (masa jednej folii: 11 g)- 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.74.10.00-7, 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów ceramicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ceramicznych tj. kształtki ceramiczne molochitowe, pręty ceramiczne elektrokorundowe, wkłady ceramiczne filtrujące cyrkonowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa optycznego systemu rejestracji cech indywidualnych zwierząt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa optycznego systemu rejestracji cech indywidualnych zwierząt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.72.10.00-4, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem, instalacją i wdrożeniem elektronicznych depozytorów służących do bezpiecznego przechowywania kluczy dla KWP w Opolu oraz jednostek powiatowych policji garnizonu opolskiego
- SZP/242-249/2024 Dostawa dwustanowiskowego zestaw potencjostatów-galwanostatów dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych PWr.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
więcej: Molibden »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.