Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Warszawa: DOSTAWA PERYMETRU DLA KLINIKI OKULISTYKI CMKP (nr sprawy: ZP-209/11)
Numer ogłoszenia: 45770 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PERYMETRU DLA KLINIKI OKULISTYKI CMKP (nr sprawy: ZP-209/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego perymetru wraz ze stolikiem elektrycznym, drukarką i lampą szczelinową dla Kliniki Okulistyki CMKP z siedzibą w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego CMKP przy ul. Czerniakowskiej 231 w Warszawie oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi w/w aparatu dla 8 pracowników Kliniki w wymiarze 1-dniowym, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Oferowany sprzęt winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Wymagany okres gwarancji na dostarczony perymetr (wraz ze wszystkimi elementami składowymi) wynosi - co najmniej 24 miesiące licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Sprzętu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć: - wypełnioną Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ, - prospekty lub foldery lub broszury dla oferowanego perymetru pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ - na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ww. dokumentów w języku polskim lub języku angielskim, - Cetryfikat CE lub deklarację zgodności wystawioną przez producenta dla oferowanego perymetru- na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ww. dokumentów w języku polskim lub języku angielskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ocena techniczna - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w Umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym Umową jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, dotyczy to w szczególności okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 2) jeżeli model oferowanego Sprzętu lub jego element zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i zostanie zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub modelem, który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony, model Sprzętu lub jego element może zostać zmieniony, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie - pok. 018.
zampub@cmkp.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie - pok. 28-29, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.