Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Lublin: Eksploatacja i usługi związane z utrzymaniem przepompowni przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły -Janowiec,Opatkowice,Dęblin-Masów, wałów przeciwpowodziowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi oraz baz Wojewódzkiego Komitetu Przeciwpowodziowego w Janowcu i Stężycy, na terenie pow. Puławy i Ryki..
Numer ogłoszenia: 45772 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax 081 5321257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i usługi związane z utrzymaniem przepompowni przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły -Janowiec,Opatkowice,Dęblin-Masów, wałów przeciwpowodziowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi oraz baz Wojewódzkiego Komitetu Przeciwpowodziowego w Janowcu i Stężycy, na terenie pow. Puławy i Ryki...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - Eksploatacja i usługi związane z utrzymaniem stacji pomp przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły Janowiec, Opatkowice, Dęblin-Masów, -eksploatacja i usługi wałów przeciwpowodziowych o długości 67,551 km wraz z budowlami hydrotechnicznymi , w tym :-rzeki Wisły - 58,631 km, rzeki Wieprz - 8,920 km -usługi związane z użytkowaniem bazy przeciwpowodziowej w Janowcu i Stężycy, w tym bieżąca obsługa zgromadzonego sprzętu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: odstępuje się od ustanawiania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2007, nr 223, poz. 1655); 2)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1)W okresie w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia, tj. prowadzili eksploatację pompowni przeciwpowodziowych wraz z wałami przeciwpowodziowymi i budowlami hydrotechnicznymi,. Zrealizowane usługi muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje itp.); 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.1)Posiadają ważną polisę OC o wartości nie mniejszej niż 50 000zł; 5)Zadeklarują gotowość pełnienia czynności eksploatacyjnych w wymiarze większym niż jedna zmiana w okresie wysokich stanów wód, po ogłoszeniu przez Wojewodę stanu alarmu przeciwpowodziowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł; 1.3.Wykaz wykonanych przez wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Zrealizowane usługi muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie,referencje itp.); 1.4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Lublinie, ul.Karłowicza 4, pok. 602 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Lublinie, ul.Karłowicza 4,pok 607 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Dostawa wraz z montażem sprzętu potrzebnego do wyposażenia sześciu pracowni - laboratorium 3D dla szkół średnich Powiatu Lubelskiego
- Modernizacja klap pożarowych na instalacji wentylacji oddymiającej w Domu Studenckim Helios w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów w woj. Śląskim
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- "Przebudowa ujęć wody w m. Granice Jeżów na terenie gminy Chodel"
- "Opracowanie PFU na realizację zadania pn: "Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu medycznego w WSS im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu"
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.