eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDostawa materiałów medycznych GCR/51/ZP/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Tarnowskie Góry: Dostawa materiałów medycznych GCR/51/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 458064 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366466 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych GCR/51/ZP/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych do apteki szpitalnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularze cenowe. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów. 3. W Pakiecie nr 1 Zamawiający wymaga zaoferowania pasków do glukometrów (kompatybilnych z glukometrami opisanymi poniżej) oraz do przekazania w użyczenie na czas obowiązywania umowy przetargowej 20 sztuk glukometrów, które spełniają następujące parametry: a) uzyskiwane wyniki pomiaru spełniają normę ISO 15197, b) biosensoryczny pobór krwi do badania, c) system No Coding, d) brak interferencji z innymi cukrami np. maltoza, galaktozy i lekami np. wit. C, zabezpieczenie paska pomiarowego przed wpływem tlenu, e) brak wpływu czynników zewnętrznych na wynik pomiaru - temp. otoczenia w zakresie 10-40 st. Celsjusza, f) korekta wyniku w stosunku do wartości hematokrytu dla zakresu hematokrytu w zakresie:0 %- 70 %, g) automatyczne oznaczanie wyników pomiaru materiału kontrolnego, h) zakres pomiaru: 10-600 mg/dl, i) ilość krwi potrzebna do pojedynczego pomiaru : max 10 ul., j) łatwość pomiaru, krótki czas pomiaru : max 20 sek., k) alternatywne miejsca nakłucia, l) płyny (roztwory kontrolne), kompatybilne z paskami, w ilości 7 płynów kontrolnych na kwartał o normalnym stężeniu glukozy do weryfikacji poprawności pomiarów glukometru, mają spełniać n/w warunki: - przy prawidłowym postępowaniu, trwałość płynu kontrolnego do daty ważności na opakowaniu, a po otwarciu przez okres deklarowany przez producenta, - b. dobra odtwarzalność i powtarzalność pomiarów kontrolnych w stosunku do zakresu wartości podanej przez producenta, - wartości pomiarów powinny w miarę blisko oscylować średniej wartości z zakresu podanego przez producenta ( max +/- 15 %) i nie ulegać dużym wahaniom. 4. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 11 września 2013r. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty bezzwrotnych próbek dla asortymentu ujętego w Pakiecie nr 3 poz. 1, 2 w najmniejszym opakowaniu handlowym. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia próbek pozostałego zaoferowanego asortymentu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 7. Zamówienia materiałów medycznych należy realizować w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia w godz. 800 - 1400 do magazynu Apteki szpitalnej zgodnie z bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość towaru. 8. Realizowana przez Wykonawcę dostawa towaru musi być zgodna asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 9. Zamówienie przesyłane jest każdorazowo telefonicznie lub faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia faxem. 10. Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia, wyładunku i wniesienia przedmiotu dostawy do magazynu Apteki szpitalnej. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego asortymentu po powiadomieniu przez Zamawiającego faxem o wystąpieniu powyższej okoliczności zgodnie z wymogami zawartymi we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glukopharma Sp. z o.o., Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11330,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6447,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6447,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10089,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8256,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9162,98

  • Oferta z najniższą ceną: 9162,98 / Oferta z najwyższą ceną: 10279,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIZJOMIX Tomasz Senderek, Dorota Gabrukiewicz - Senderek spółka cywilna, Farmaceutyczna 9, 20-706 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12903,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10608,23

  • Oferta z najniższą ceną: 10608,23 / Oferta z najwyższą ceną: 10608,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.