To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Łódź: Dostawa części niezbędnych do usunięcia skutków awarii rezonansu magnetycznego Achieva 3.0 T firmy Philips dla Instytutu CZMP - ZP/30/2015
Numer ogłoszenia: 45816 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43670 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części niezbędnych do usunięcia skutków awarii rezonansu magnetycznego Achieva 3.0 T firmy Philips dla Instytutu CZMP - ZP/30/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Asortyment do naprawy rezonansu magnetycznego Achieva 3.0 T firmy Philips
1. Zestaw naprawczy - typ 408C2 1W - 1 szt
2. Adsorber F50/CSW-71 - 1 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.30.00 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Philips Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195 B, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87706,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94723,27
Oferta z najniższą ceną: 94723,27 / Oferta z najwyższą ceną: 94723,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dotyczy awarii systemu chłodzenia w RM Archieva 3.OT.
- podstawa prawna - art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 3 (ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami).
- uzasadnienie faktyczne - Fakt nieprawidłowego działania systemu chłodzenia został zgłoszony przez Dział Inwestycji i Aparatury Medycznej serwisowi Philips Polska Sp. z o.o. wyłonionemu w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ZP/137/2013, którego przedmiotem była kompleksowa usługa przeglądów okresowych oraz pakiet ośmiuset roboczogodzin serwisowych dla sprzętu medycznego m.in. rezonansu magnetycznego Achieva 3.0 T firmy Philips. W dniu 23.02.2015 r. pracownik serwisu po wykonaniu czyszczenia układu chłodzenia i dalszej diagnostyce uszkodzenia aparatu zaznaczył opisowo w karcie pracy: wykonanie czyszczenia układu chłodzenia kompresora helowego. W komentarzu wpisano, że dochodzące z głowicy magnesu odgłosy stuków wskazują na uszkodzenie elementów ruchomych i konieczność wykonania remontu. Sprawność chłodzenia magnesu z uwagi na nieprawidłowe działanie głowicy jest ograniczona, a wysokie ciśnienie w magnesie grozi jego quenchem (awaryjne, nagłe wypuszczenie całego helu z układu chłodzenia magnesu). Wystąpienie quenchu grozi poważnym i wysoce kosztownym uszkodzeniem magnesu, stanowiącego kluczowy podzespół aparatu, które może skutkować nawet jego zniszczeniem. W dniu 23.02.2015 r. po południu po przeprowadzeniu usługi serwisowej poziom helu wynosił 80,8%. Tego samego dnia wieczorem zbadano ponownie poziom i wynosił on 78%, natomiast w dniu 25.02.2015 r. - 75%. Z informacji uzyskanych przez Zamawiającego wynika iż quench magnesu może nastąpić przy wartościach około 30%. Przy dokonaniu analizy tak gwałtownego ubytku helu, przy założeniu, że wraz ze spadkiem poziomu helu wzrasta ciśnienie w układzie chłodzenia, co może zwiększać tempo spadku poziomu helu, krytyczny poziom helu zostanie osiągnięty w ciągu kilku najbliższych dni. Każdy dzień zwłoki w wymianie części powoduje ponadto utratę kolejnych porcji helu w aparacie, co będzie skutkowało koniecznością kosztownego uzupełnienia jego większej ilości, generuje straty finansowe po stronie Zamawiającego wynikające z racji wstrzymania badań wykonywanych rezonansem magnetycznym oraz może spowodować konieczność wysyłania pacjentów na badania do innej placówki. Awaria wystąpiła nagle, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i nie mogła być wcześniej przewidziana przez obsługę sprzętu. Z informacji uzyskanych przez Zamawiającego firma Philips Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195 B, 02-222 Warszawa jest jedyną firmą dysponującą częściami niezbędnymi do dokonania naprawy w najkrótszym terminie - 1 dnia od dnia zawarcia umowy, co daje także pewność dokonania naprawy zanim urządzenie ulegnie dalszemu kosztownemu uszkodzeniu lub zniszczeniu
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.