To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Inowrocław: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca
Numer ogłoszenia: 458204 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398156 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - kursów zawodowych dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część 1 - Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego dla 18 osób. Ilość zajęć 120 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest przekazanie wiadomości z zakresu BHP, ładunkoznawstwa, uzyskanie wiedzy dot. wymiany butli gazowej propan-butan we wózkach jezdniowych. Szkolenie musi obejmować część praktyczną dot. nauki jazdy wózkami. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone stosowne badania lekarskie (badania psychotechniczne). Część 2 - Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej dla 21 osób. Ilość zajęć 100 godzin zegarowych. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, technikami sprzedaży, obsługą klienta, fakturowaniem, obsługą kas fiskalnych. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 3 - Operator maszyn do prac ziemnych dla 4 osób. Ilość zajęć 176 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności obsługi sprzętu ziemnego. Część 4 - Opiekun osób starszych dla 18 osób. Ilość zajęć 130 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, uwarunkowaniami pracy z osobami starszymi, świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek oraz muszą mieć przeprowadzone niezbędne badania lekarskie. Część 5 - Pracownik administracyjno - biurowy dla 3 osób. Ilość zajęć 100 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności obsługi sprzętu biurowego, przekazanie wiedzy dot. organizacji pracy w biurze, zapoznanie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego, zasadami savoir-vivre. Część 6 - Księgowość małej firmy dla 2 osób. Ilość zajęć 100 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami m.in. z zakresu: obsługa programów komputerowych, kadry i płace, zobowiązania wobec ZUS i urzędu skarbowego, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Część 7 - Pracownik małej gastronomii dla 16 osób. Ilość zajęć 150 godzin zegarowych. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, racjonalnego żywienia, przygotowywania i dekoracji potraw, nakrywania i podawania do stołu. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy kursu muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone badania uprawniające ich do pracy w małej gastronomii i otrzymać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Część 8 - Florystyka i zdobienie przedmiotów dla 14 osób. Ilość zajęć 120 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, pielęgnacji kwiatów, układania kompozycji kwiatowych (w tym kompozycji okolicznościowych), zdobienia przedmiotów użytkowych i ozdobnych, podstawowymi zasadami aranżacji wnętrz. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 9 - Spawacz w metodzie 135 dla 2 osób. Ilość zajęć 145 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest opanowanie umiejętności w zakresie spawania stali niestopowych elektrodą topliwą o osłonie gazów aktywnych. Część 10 - Kurs Fryzjerski dla 3 osób. Ilość zajęć 150 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności świadczenia usług fryzjerskich - strzyżenia, modelowania i utrwalania fryzury, stosowanie zabiegów upiększających. Część 11 - Wizaż i zdobienie paznokci dla 7 osób. Ilość zajęć 130 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników m.in. z zasadami: BHP, pielęgnacji i masażu twarzy, wykonania makijażu, pielęgnacji włosów, wykonania manicure i zdobienia paznokci. Część 12 - Spawacz w metodzie 111 dla 8 osób. Ilość zajęć 176 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest opanowanie umiejętności w zakresie spawania stali elektrodami otulonymi. Część 14 - ABC komputera dla 4 osób. Ilość zajęć 100 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest m.in. zdobycie umiejętności obsługi komputera, w tym obsługi systemu WINDOWS, programu WORD, zapoznanie uczestników z obsługą poczty elektronicznej, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności wyszukiwania i gromadzenia informacji. Część 15 - Kurs palacza CO dla 1 osoby. Ilość zajęć 50 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie: rodzaje kotłów CO, podstawowe parametry pieców CO, rodzaje paliw, konserwacja kotłów CO, obowiązki palacza CO, BHP przy obsłudze pieca CO, procedury w sytuacjach awaryjnych, konserwacja kotłów CO 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, wyposażonych w pomoce dydaktyczne, stanowiska komputerowe z dostępem do internetu i stanowiska z kasami fiskalnymi oraz zapewnienie materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną podczas kursów składającą się z bufetu kawowego i obiadu jednodaniowego. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn.: Aktywność się opłaca.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń Alternatywa Jacek Kraśny - lider konsorcjum, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
- F.H. Mogilmed s. c. Paweł Kraśny, Beata Kraśna - partner konsorcjum, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13933,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9899,82
Oferta z najniższą ceną: 9240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15981,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Operator maszyn do prac ziemnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s. c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10733,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Opiekun osób starszych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19633,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pracownik administracyjno - biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7500,00
Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Księgowość małej firmy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 6500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pracownik małej gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego - Ośrodek Szkoleniowy w Inowrocławiu, ul. Jacewska 164, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Florystyka i zdobienie przedmiotów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polska Szkoła Florystyczna w Poznaniu, ul. Pawłowskiego 6, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23786,00
Oferta z najniższą ceną: 13580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23786,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Spawacz w metodzie 135
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA SZKOŁA FLORYSTYCZNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA SZKOŁA FLORYSTYCZNA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s. c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3750,00
Oferta z najniższą ceną: 3750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Kurs Fryzjerski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Wizaż i zdobienie paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11433,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9100,00
Oferta z najniższą ceną: 9100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Spawacz w metodzie 111
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s. c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17600,00
Oferta z najniższą ceną: 17600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: ABC komputera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń Alternatywa Jacek Kraśny - lider konsorcjum, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
- F.H. Mogilmed s. c. Paweł Kraśny, Beata Kraśna - partner konsorcjum, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6600,00
Oferta z najniższą ceną: 6600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10236,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Kurs palacza CO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s. c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 960,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 960,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.