To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Pabianice: Dostawy artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 45838 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69970 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabianickie Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 2253500, faks 42 2149299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułow biurowych. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawierają formularze cenowe, stanowiące załącznik 1 (część B) do oferty. Podane w formularzach ilości asortymentu dotyczą okresu 12 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSS WAZIA spółka jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44596,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43407,32
Oferta z najniższą ceną: 43407,32 / Oferta z najwyższą ceną: 48193,86
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSS WAZIA spółka jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29065,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,76
Oferta z najniższą ceną: 19800,76 / Oferta z najwyższą ceną: 33048,81
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMPEX, ul. Łaska 62/64, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12688,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12553,38
Oferta z najniższą ceną: 12553,38 / Oferta z najwyższą ceną: 12553,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością zamawiającego z terenów administrowanych przez zamawiającego - 2025 rok
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn."Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, pedagoga, logopedy, prawnika oraz specjalistów ds. rodziny i uzależnień na potrzeby ..
- Świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2025 roku oraz w 2026 roku
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do Samorządowego Klubu Dziecięcego i pomocy dydaktyczno-edukacyjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nasz mały świat - mądre przedszkolaki z Gminy Kołaczkowo! - dla Szkoły Podstawowej w Grabowie Królewskim - II postępowanie"
- Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 60 sztuk
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Zakup doposażenia pracowni zawodowych - postępowanie powtórzone
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.