eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piłana dostawę 500 Mg słomy do kompostowni (nr postępowania GWDA/ZP/25/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Piła: na dostawę 500 Mg słomy do kompostowni (nr postępowania GWDA/ZP/25/13)
Numer ogłoszenia: 458394 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "GWDA" Spółka z o.o. , ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 61 54, faks 67 212 45 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę 500 Mg słomy do kompostowni (nr postępowania GWDA/ZP/25/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa do kompostowni Zamawiającego, położonej w Pile, ul. Na Leszkowie 4, sprasowanej słomy w ilości 500 Mg wraz rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa słomy odbywać się będzie według zapotrzebowania Zamawiającego. Zakończenie realizacji zadania przewidziane jest na 28 lutego 2014r. Rodzaj dostarczanej słomy: pszenna, żytnia, jęczmienna lub z pszenżyta ze zbiorów z 2013r. Rodzaj dostarczanych balotów: balot zwijany - bela o wym. min. 120x120 cm kostka wielkogabarytowa Parametry dostarczanej słomy: wilgotność - maksymalnie do 25% bez zanieczyszczeń mechanicznych np. kamienie, butelki, folia i inne, bez zanieczyszczeń organicznych np. ziemią, chwastami i innymi tego rodzaju,, słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby. Badanie parametrów jakość dostarczanej słomy objęta będzie stałym nadzorem ze strony Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo badania wilgotności dostarczanej słomy na każdym dostarczającym ją pojeździe. Wilgotność określana będzie przez Zamawiającego w obecności dostawcy przy pomocy urządzenia pomiarowego należącego do Zamawiającego. Badanie polegać będzie na wykonaniu 10 pomiarów, a wilgotność określana będzie na podstawie średniej wyliczanej z tych pomiarów, określonej w protokole badania wilgotności. (załącznik nr 5 do SIWZ). pozostałe parametry - ocena organoleptyczna i wizualna dostarczanej słomy prowadzona będzie przed wjazdem na magazyn kompostowni, w obecności dostawcy. Przekroczenia parametrów: wilgotność - przekroczenie zawartości procentowej powyżej 25% powoduje procentowe obniżenie ceny dla ilości słomy, której dane badanie dotyczyło, wg wzoru: Obniżka ceny [%] = zmierzona zaw. procentowa [%] - 25 [%] w przypadku nieprzestrzegania pozostałych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru tych balotów/kostki i odebrania tylko balotów/kostki nie posiadających zanieczyszczeń, śladów chorób oraz śladów zagniwania. baloty/kostki nie spełniające parametrów dostawca jest zobowiązany niezwłocznie zabrać z terenu kompostowni na własny koszt. Dostawa i rozliczenie: Każda partia słomy, ewidencjonowana będzie poprzez ważenie na wadze wskazanej przez Zamawiającego i na jego koszt. Waga każdej partii ustalana będzie na podstawie wagi netto z dowodu ważenia. Dostawa każdej partii słomy udokumentowana zostanie protokołem odbioru słomy. Rozliczenie za dostawę słomy nastąpi po zakończeniu odbioru danej partii słomy. Zapłata za dostawę płatna będzie przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego lub - w przypadku rolników ryczałtowców - od daty wystawienia przez Zamawiającego faktury VAT RR. Obowiązki dostawcy: Dowóz balotów/kostek słomy na magazyn obiektu kompostowni w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00; inne godziny dowozu - po ustaleniu z kierownikiem kompostowni, Rozpoczęcie dostawy słomy nastąpi w terminie do 5 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienie Zamawiającego składane telefonicznie przez kierownika kompostowni, wysłane fax-em lub e-mailem lub zgłaszane w inny sposób nie budzący wątpliwości. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zadanie w ciągu miesiąca od daty pierwszej dostawy. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. Każdorazowe ważenie dostarczanej słomy na legalizowanej wadze przed wjazdem na teren magazynu, na koszt Zamawiającego; Rozładunek wraz z ułożeniem w stogi o powierzchni do 1000m2 lub o wysokości stogu od 5m do 8m, na terenie kompostowni w miejscu magazynowania wskazanym przez Zamawiającego. Koszty rozładunku i ułożenia w stogi obciążają Wykonawcę. bezwzględne przestrzeganie przepisów dotyczących zabezpieczenia przeciwpożarowego zbioru, transportu i składowania palnych płodów rolnych, określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010r. nr109 poz.719), Ubezpieczenie w zakresie NNW i OC obejmujące zakres prowadzonej działalności na okres realizacji umowy na minimalną kwotę obliczoną następująco: kwota ubezpieczenia = oferowana liczba ton słomy x 400zł/Mg Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Każdy wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.41.00 - Słoma .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie dotyczące zwolnienia od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług. (Załącznik nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gwda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno-Ściekowa GWDA Sp. z o.o., 64-920 Piła, ul. Na Leszkowie 4,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Spółka Wodno-Ściekowa GWDA Sp. z o.o., 64-920 Piła, ul. Na Leszkowie 4 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.