eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaPełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Brodnica: Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce
Numer ogłoszenia: 4584 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984056 w. 36, faks 056 4982806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce.Inwestycja zostanie zrealizowana zgodnie z dokumentacją projektową w skład której wchodzi projekt budowlany opracowany przez Biuro Projektowe ARMAGEDDON, ul. Kmieca 10A, 51 - 654 Poznań. Dokumentacja projektowa hali sportowej dostępna jest w Urzędzie Gminy Brodnica pok. 202 w godzinach urzędowania oraz na stronie internetowej www.bip.brodnica.ug.gov.pl (zamówienia publiczne/ogłoszone/budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce - numer sprawy PPOŚI. 341 - 1/12/2009). Wykonawca zobowiązany jest wziąć pod uwagę wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej dotyczące zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest budowa hali wraz z zapleczem w Szczuce. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, 2) dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień, oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) nadzorowania prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa 4) sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą, a Zamawiającym, 5) współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 6) kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 7) kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 8) rozstrzygania - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 9) sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 10) sprawdzania i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 11) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, 12) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 13) kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 14) potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu, 15) uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 16) uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 17) sprawdzania przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji, 18) dojazdu i pobytu na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, 19) informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, 20) informowania Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionych pkt 5 niniejszej SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności do oferty dołączyć należy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: a) Wykaz sprawowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, z podaniem ich wartości, dat wykonania, osoby sprawującej nadzór oraz rodzaju obiektów przy budowie których nadzory te były sprawowane. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych I elektroenergetycznych bez ograniczeń, drogowej w ograniczonym zakresie, oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.