eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji dozorowej w budynku nr 4/1871 Jednostki Wojskowej 1749 Szczecin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Szczecin: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji dozorowej w budynku nr 4/1871 Jednostki Wojskowej 1749 Szczecin.
Numer ogłoszenia: 45853 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji dozorowej w budynku nr 4/1871 Jednostki Wojskowej 1749 Szczecin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji dozorowej w budynku nr 4/1871 Jednostki Wojskowej 1749 Szczecin. Wartość zamówienia ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego: 163.927,65 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamaiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia z faktury końcowej, na okres rękojmi i gwarancji, zabezpieczenia w wysokości 1.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do jego realizacji; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia: - wykazu stanu osobowego kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenie, że osoba ta jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalności; - wykazu wszystkich osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia posiadających uprawnienia instalatorskie i projektowe w specjalności: Licencja II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego wraz z uprawnieniami do montażu systemu alarmowego klasy SA-4 (kopie ww. uprawnień należy załączyć do oferty przetargowej). Osoby te powinny posiadać Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE oraz odbyły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zmianami) i posiadają stosowne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w tym zakresie (kopie ww. dokumentów należy załączyć do oferty przetargowej). Minimum jedna osoba wykonująca prace instalatorskie z Licencją II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego wraz z uprawnieniami do montażu sy-temu alarmowego klasy SA-4 oraz minimum 1 osoba z ww. uprawnieniami projektowymi; - wykazu wszystkich pracowników, którzy będą mieli dostęp do dokumentacji budowlano-wykonawczej o klauzuli ZASTRZEŻONE. Do wykazu należy załączyć kopie Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE oraz kopie zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zmianami); - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. protokoły odbioru końcowego robót zawierające dane dotyczące: zakresu robót, wartości, terminów realizacji oraz jakości wykonanych robót - poświadczone przez inwestora bezpośredniego lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymogów. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót złożone przez podmioty wykazujące się certyfikatem jakości ISO lub Rekomendacją Departamentu Infrastruktury MON w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (kopie należy załączyć do oferty) nie muszą posiadać danych dotyczących jakości wykonanych robót. Należy wykazać minimum 2 zamówienia polegające na budowie systemów sygnalizacji włamania i napadu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek adresowany jak w pkt 1.1 : Opłata za SIWZ wynosi 17,00 PLN. Płatność w kasie RZI (w godz. 7.30÷8.30 oraz 12.00÷13.00) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie zamawiającego w biurze nr 4 (parter) w godz. 7.30÷10.00 lub 13.00÷15.00 lub pocztą na adres jak w pkt 1.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.