eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówOdwozy dzieci z Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Sulechów: Odwozy dzieci z Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 458644 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwozy dzieci z Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja od 1 grudnia 2012 r. do 31 maja 2014 r. usług transportowych - odwozy uczniów Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie na terenie Gminy Sulechów w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Dzieci mają być odwożone w dni nauki szkolnej z Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-go Maja. 3. Odwozy realizowane będą w miesiącach nauki szkolnej - przewiduje się 16 miesięcy w całym okresie realizacji zamówienia. 4. Ogólne warunki odwozu dzieci: Z Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie dzieci będą odwożone do miejscowości: - Krężoły, Obłotne, Okunin, Klępsk, Karczyn, Buków, Brzezie k. Sulechowa, Kalsk 5. Razem: maksymalna liczba odwożonych - 21 osób 6. Miejscowości wypisane są według proponowanej trasy ustalonej przez Zleceniodawcę. 7. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i miejscowości do których będą odwożone dzieci. Liczba dzieci odwożonych nie przekroczy 21. Średnio jeden odwóz będzie dotyczył grupy 11 osobowej na trasie do 30 km. 8. Liczba dowozów w poszczególnych latach: W każdym zadaniu dzieci będą odwożone zgodnie z wyżej wymienioną trasą. Orientacyjna maksymalna liczba dzieci wynosi 21, średnio jeden odwóz będzie dla 11 osób. 2012 2013 2014 Suma odwozów w latach 2012-2014 Suma odwozów w poszczególnych latach 9 135 51 195 9. Odwozy z podziałem na miesiące, ilość odwozów w tygodniu: 2012 2013 2014 Miesiące realizacji zadania grudzień 3 razy w tygodniu 1. styczeń - marzec 3 razy w tygodniu 2.kwiecień - czerwiec 5 razy w tygodniu 3.wrzesień - grudzień 5 razy w tygodniu 1. styczeń - luty 5 razy w tygodniu 2. kwiecień-maj 1 raz w tygodniu 10. Kierownik projektu dostarczy Przewoźnikowi każdorazowo na co najmniej 10 dni przed rozpo-częciem danego miesiąca realizacji umowy aktualny wykaz uczniów odwożonych oraz harmo-nogram, w którym uzgodnione będą godziny odwozów oraz ich ilość w tygodniu. 11. Harmonogram na miesiąc grudzień 2012 r. dostarczony będzie Przewoźnikowi niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku zmiany harmonogramu zajęć, z którego mogę wynikać zmiany dotyczące ilości odwozów w ciągu tygodnia oraz terminy, w czasie realizacji zadania kierownik projektu informować będzie Wykonawcę, z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmia-nach. 12. Orientacyjna średnia liczba dzieci wynosi 11 , przy założeniu, że maksymalna ilość osób nie przekroczy 21. 13. Odwozy odbywać się będą bez opiekunów. 14. Odwozy będę realizowane około godziny 16.30. 15. Wartość zamówienia będzie określona na podstawie stawki ryczałtowej za wykonanie odwozu dzieci w danym dniu do wymienionych wyżej miejscowości tj. - Krężoły, Obłotne, Okunin, Klępsk, Karczyn, Buków. 16. Korzystanie z dowozów odbywać się będzie na podstawie dostarczonych przez kierownika Pro-jektu list dzieci uprawnionych do przewozu, na podstawie legitymacji szkolnej. 17. Suma wartości miesięcy w całym okresie realizacji zamówienia nie może być wyższa niż kwota przewidziana przez Zleceniodawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać licencje na transport drogowy wynikające z ustawy o transporcie drogowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami lub innymi dokumentami w okresie ostatnich 3 lat, minimum 1 (jednego) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonywaniem usług związanych ze zbiorowym przewozem osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj. minimum 1 - bus, autobus umożliwiający przewóz maksymalnie 21 osób, w pełni sprawy technicznie, posiadający wszelkie uprawnienia do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. kierowcę lub kierowców uprawnionych do kierowania autobusami lub busami. Kierowcy powinni posiadać wymagane aktualne uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowią-zany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwen-cji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, b) nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, c) przedstawicieli stron. d) Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci podana, odpowiada prognozowanemu stanowi na dzień 1 grudnia 2012 r. i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów, pok. nr 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów, pok. nr 002- Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportowych w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.