eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Skarżysko-Kamienna: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r
Numer ogłoszenia: 45877 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29331 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru prac wykonywanych przez pracowników zatrudnionych w ramach organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku - Kamiennej prac interwencyjnych lub robót publicznych na podstawie umów zawieranych w tym zakresie przez Zamawiającego . Pełniony nadzór polega na: dostarczeniu narzędzi pracy niezbędnych do wykonywania wszelkich prac porządkowych oraz worków na śmieci, zapewnieniu w ciągu dnia pracy środków transportu celem przetransportowania pracowników do wykonania prac, zapewnieniu środków transportu do wywozu urobku pracowniczego ziemia, krzaki, nieczystości pokryciu kosztów transportu ww. urobku wraz z kosztem ich umieszczenia na wysypisku śmieci, zapewnieniu zaplecza socjalnego, środków ochrony osobistej i wypełnieniu obowiązków wynikających z BHP, prowadzeniu list obecności pracowników oraz ewidencji wykonywanych każdego dnia robót, ustalonych przez Zamawiającego, sprawowaniu bezpośredniego dozoru wykonywanych prac. Nadzór będzie sprawowany w rozbiciu na dwie strefy tj.: Strefa I: Dolna Kamienna I, Dolna Kamienna II, Górna Kolonia, Młodzawy, Zachodnie, Skałka, Rejów, Bór, Bzin, Metalowiec. Strefa II: Osiedle Żeromskiego, Przydworcowe, Odrodzenia, Pogorzałe, Książęce, Milica, Przylesie, Place, Bernatka. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podzielił przedmiot umowy na dwa zadania tj.: Zadanie Nr 1 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa I; Zadanie Nr 2 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa II Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , odrębnie dla każdej ze stref, tym samym ocena , wyłonienie wykonawcy i zawarcie umowy nastąpi zgodnie z podziałem na ww zadania. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 93411400-6 Usługi dozoru. Zamawiający zakłada, iż w każdej strefie dziennie tj. w dzień roboczy nadzorowi podlegać będzie 15 pracowników. Zamawiający przyjmuje, że maksymalny zakres zamówienia dla każdej Strefy będzie stanowił iloczyn: - ilości pracowników tj. 15 osób tj. zakładana maksymalna liczba pracowników - dni roboczych tj. 211 dni przewidywana maksymalna liczba dni roboczych obejmujących czas trwania zamówienia - stawki ceny jednostkowej brutto za pełnienie nadzoru nad jednym powierzonym pracownikiem-dzień określonej przez Wykonawcę w ofercie wykonania. Zamawiający zastrzega, iż powyższa kalkulacja służy wyłącznie do porównania i oceny ofert, natomiast rozliczenie z Wykonawcą następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie iloczynu liczby przepracowanych dni przez pracownika zgodnie z listą obecności i stawki jednostkowej określoną przez wykonawcę w ofercie wykonania za pełnienie nadzoru -pracownika-dzień przy uwzględnieniu ilości powierzonych do nadzoru pracowników. Zamawiający zastrzega , iż w trakcie realizacji umowy nastąpić może zmniejszenie ilości dni w których nadzór nie będzie pełniony z uwagi na np. przerwy między umowami z Powiatowym Urzędem Pracy. Zmianie może ulec również dzienna ilość pracowników podlegających nadzorowi np. absencja chorobowa, urlop, opieka i inne lub nałożenie się w jednym czasie np. dwóch grup Z uwagi na powyższe bez zmiany pozostaje cena jednostkowa określona w ofercie wykonania, jak również z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82125 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa I..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL-BIS Spółka Jawna Waldemar Pawliszak Arkadiusz Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko - Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19975.82
  • Oferta z najniższą ceną: 19975.82 / oferta z najwyższą ceną: 25320
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych w 2008 r. - Strefa II...

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL-BIS Spółka Jawna Waldemar Pawliszak Arkadiusz Paliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko - Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18030,12
  • Oferta z najniższą ceną: 18030,12 / oferta z najwyższą ceną: 38913.93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.