To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Łódź: Zakup i dostawa urządzenia do oczyszczania wody dostarczającego dwie klasy czystości wody, wraz ze zbiornikiem i ramionami dozującymi dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 458910 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398518 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzenia do oczyszczania wody dostarczającego dwie klasy czystości wody, wraz ze zbiornikiem i ramionami dozującymi dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego fabrycznie nowego urządzenia do oczyszczania wody dostarczającego dwie klasy czystości wody wraz ze zbiornikiem i ramionami dozującymi oraz jego instalacja. Urządzenie do oczyszczania wody składa się z trzech autonomicznych elementów: - jednostki oczyszczającej wodę oraz - dwóch ramion dozujących połączonych przewodami doprowadzającymi wodę o max. dł. 3m /obydwa ramiona służą do dozowania wody ultraczystej/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana na przełomie października i listopada 2013 roku /szczegółowy termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym/. 2.Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację /dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol/ bez konieczności naruszania opakowania. 4.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowanie będzie naruszone. 5.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 6.Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i wad prawnych. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności, przez co należy rozumieć wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oświadczenie stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą i posiadać oznakowanie CE /lub równoważne/, którą Wykonawca musi dołączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczone urządzenie. 8.W razie zgłoszenia awarii urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięci awarii urządzenia w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 9.Termin wykonania naprawy wynosi 7 dni robocznych od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego /telefonicznie lub faksem/. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy termin wykonania naprawy wynosi maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego świadczonego przez podmiot posiadający autoryzację producenta na terenie Polski. 11.Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji odpowiada za braki ilościowe i jakościowe ujawnione bezpośrednio po rozpakowaniu przedmiotu umowy u Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązany do zainstalowania przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez naliczania dodatkowych kosztów. 13.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy instrukcję obsługi w języku polskim i podstemplowane gwarancje /dokumenty gwarancyjne/, bez dodatkowej opłaty wraz z: - prospektami technicznymi opisującymi szczegółowo parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego urządzenia; - wykazem autoryzowanych punktów serwisowych /o ile dotyczy/; - kartę gwarancyjną (lub inny dokument gwarancyjny/.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.10 - Aparatura do filtrowania wody 42.91.00.00 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Merck Sp. z o.o., Ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57278,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70452,28
Oferta z najniższą ceną: 70452,28 / Oferta z najwyższą ceną: 70452,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.