Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Dukla: Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 816, 897, 974 w m. Wietrzno Bania (k/Kamińskiego) w km 0+000-1+200,(środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, Promesa DUSKŻ-I-5901-2-1/2013 z dnia 18 lutego 2013r.)
Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+190-0+690.
(środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, Promesa DUSKŻ-I-5901-2-1/2013 z dnia 18 lutego 2013r.)
Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+691 - 0+751
Numer ogłoszenia: 45901 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 816, 897, 974 w m. Wietrzno Bania (k/Kamińskiego) w km 0+000-1+200,(środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, Promesa DUSKŻ-I-5901-2-1/2013 z dnia 18 lutego 2013r.) Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+190-0+690. (środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, Promesa DUSKŻ-I-5901-2-1/2013 z dnia 18 lutego 2013r.) Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+691 - 0+751.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 816, 897, 974 w m. Wietrzno Bania(k/Kamińskiego) w km 0+000-1+200, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - 350 m x 2,5 m + 30 = 905 m2 - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grub. po zagęszczeniu 8 cm - 350 m x 2,5 m + 30 = 905 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 350 m x 2,5m + 30 = 905 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca, grubość po zagęszczeniu 4 cm, 350 m x 2,5 m + 30 = 905 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 350 m x 2,5 m + 30 = 905 m2 - nawierzchnia z klińca kamiennego - warstwa górna z klińca - grubość po zagęszczeniu 7 cm, pobocze obustronne drogi 350 x 2 x 0,3 = 210 m2 b) Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+190-0+690, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - 500 x 2,5 m2 = 1250 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna za każdy dalszy 1 cm, grubość po zagęszczeniu 7 cm, krotność = 7 - 500 x 2,5 m2 = 1250 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 8 cm, 500 x 2,5 m2 = 1250 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca, grubość po zagęszczeniu 4 cm, 500 x 2,5 m2 = 1250 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 500 x 2,5 m2 = 1250 m2 - oczyszczenie rowów z namułu o grub.30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 500 m - nawierzchnia z klińca kamiennego - warstwa górna z klińca - grubość po zagęszczeniu 7 cm, pobocze obustronne drogi 500 x 2 x 0,30 = 300m2 c) Remont drogi gminnej nr ewid. 255 w m. Wietrzno Sośniny w km 0+691 - 0+751. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - 60 x 2,5 m2 = 150 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna za każdy dalszy 1 cm, grubość po zagęszczeniu 7 cm, krotność = 7 - 60 x 2,5 m2 = 150 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 8 cm, 60 x 2,5 m2 = 150 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca, grubość po zagęszczeniu 4 cm, 60 x 2,5 m2 = 150 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 60 x 2,5 m2 = 150 m2 - oczyszczenie rowów z namułu o grub.30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 60 m - nawierzchnia z klińca kamiennego - warstwa górna z klińca - grubość po zagęszczeniu 7 cm, pobocze obustronne drogi 60 x 2 x 0,30 = 36 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c)oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d)oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e)zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ - Zał. Nr 4 do oferty. f)kosztorys inwestorski sporządzony ściśle w oparciu o przedmiar robót wg Załącznika Nr 6 do SIWZ - Zał. Nr 5 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b)zmiana obowiązującej stawki VAT; c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu ; d)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; e)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla. ul. Trakt Węgierski Nr 11, pokój Nr 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla. ul. Trakt Węgierski Nr 11, pokój Nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki na usuwanie skutków klęsk żywiołowych ,Promesa DUSKŻ-I-5901-2-1-2013 z dnia 18 lutego 2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DUKLA
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Dukla w 2025 roku
- Budowa kaplicy cmentarnej w Dukli wraz z budową ścian na urny z prochami zmarłych i zagospodarowaniem terenu przy kaplicy
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kawęczyn
- Przebudowa drogi przechodzącej przez działki nr 424/12 i 424/63 w Lesznie
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.