Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Warszawa: Świadczenie usług asysty technicznej systemu Portal Geostatystyczny - zamówienie uzupełniające do umowy z dnia 22 listopada 2011 r. nr 78/SPIS/PN/2011
Numer ogłoszenia: 459044 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6083539, faks 22 6083189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asysty technicznej systemu Portal Geostatystyczny - zamówienie uzupełniające do umowy z dnia 22 listopada 2011 r. nr 78/SPIS/PN/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług asysty technicznej systemu Portal Geostatystyczny na potrzeby opracowania, udostępniania i upowszechniania wyników Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GISPartner Sp. z o.o., Rynek Ratusz 10, 50-106 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300000,00
Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 22 listopada 2011 r. zawarł z GISPartner Sp. z o.o., Rynek Ratusz 10, 50-106 Wrocław, umowę nr 78/SPIS/PN/2011 (zwaną dalej Umową podstawową), której przedmiotem było Wykonanie usługi rozbudowy platformy aplikacyjnej GIS Głównego Urzędu Statystycznego przez opracowanie i wdrożenie Portalu Geostatystycznego (PGS) na potrzeby prezentacji wyników PSR 2010 oraz NSP 2011. W ramach Umowy podstawowej Wykonawca zobowiązany był w ramach świadczenia usług asysty technicznej do: a) świadczenia usług asysty powdrożeniowej dla użytkowników Systemu, b) dostosowywania Systemu do zmieniających się przepisów prawa, c) dostosowywania Systemu do zmieniającej się organizacji Zamawiającego, d) rozwijania Systemu o nowe funkcjonalności, e) udzielania porad wskazanym pracownikom Zamawiającego. W ramach usług asysty technicznej Wykonawca zapewnił również wsparcie techniczne dla dostarczonego oprogramowania standardowego. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiązany był do: a) przyjmowania zgłoszeń serwisowych dotyczących bieżących problemów eksploatacyjnych lub zgłoszeń w zakresie potrzeb rozwoju Systemu, b) zapewnienia bieżącego wsparcia i doradztwa w sprawach związanych z użytkowaniem Systemu i administrowaniem nim, c) dostarczania Zamawiającemu nośników z aktualizacjami oprogramowania lub nowych wersji systemu informatycznego wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. W odniesieniu do przedmiotowego postępowania na udzielenie zamówienia uzupełniającego zostały spełnione wszystkie przesłanki uzasadniające przeprowadzenie go w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy, w tym: 1) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy zamówienie uzupełniające powinno być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - w przedmiotowej sprawie zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22 listopada 2011 r. - na podstawie umowy nr 78/SPIS/PN/2011 z dnia 22 listopada 2011 r., a zatem wynikający z Ustawy termin 3 lat został dotrzymany. 2) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług (tożsamość podmiotowa) - zamówienia uzupełniającego Zamawiający zamierza udzielić Wykonawcy - GISPartner Sp. z o.o., Rynek Ratusz 10, 50-106 Wrocław, któremu udzielił zamówienia podstawowego. 3) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego: a) wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 3 799 140,00 PLN netto, b) wartość zamówień uzupełniających przewidziana w szacunku wartości zamówienia w postępowaniu nr 78/SPIS/PN/2011 wynosi 20% zamówienia podstawowego, tj. 759 828,00 PLN netto, c) wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 243 902,44 PLN netto, co stanowi, że wartość szacunkowa wynosi 6,4 % zamówienia podstawowego i jest mniejsza od kwoty 759 828,00 PLN. 4) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy, zamówienie podstawowe musiało zostać udzielone w trybie przetargu nieograniczonego albo ograniczonego - w tym przypadku zamówienie podstawowe było prowadzone przez Zamawiającego pod numerem 78/SPIS/PN/2011 w trybie przetargu nieograniczonego. 5) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy zamówienie uzupełniające musiało być przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - w przedmiotowej sprawie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana, zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, jak i w dotyczącej go specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informował, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja ta znajdowała się odpowiednio w punkcie VI.3) ogłoszenia o zamówieniu (sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 2011/S 175-286328 opublikowane w dniu 13-09-2011 r.) oraz w punkcie 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego. 6) Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Ustawy zamówienie uzupełniające musi być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - tak, jak to zostało już wskazane powyżej, przedmiotem zamówienia uzupełniającego ma być świadczenie usług asysty technicznej systemu Portal Geostatystyczny, który jest zgodny z usługami asysty technicznej objętymi zamówieniem podstawowym.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Zakup i wdrożenie narzędzi do zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury IT - serwer logów, tworzenie i zarządzanie kopiami zapasowymi danych
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.