Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Nowa Ruda: Sprzedaż opału z dostawą do Szkoły Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie, ul. Szkolna 3 , ul. Kłodzka 7 w miesiącach: od marca 2008r - do grudnia 2008r.
Numer ogłoszenia: 45908 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie, ul. Szkolna 3, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 30 27, fax 0-74 872 30 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż opału z dostawą do Szkoły Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie, ul. Szkolna 3 , ul. Kłodzka 7 w miesiącach: od marca 2008r - do grudnia 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż opału z dostawą do Szkoły Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie, ul. Szkolna 3 , ul. Kłodzka 7 obejmująca: - sprzedaż 65 ton węgla z dostawą do zamawiającego , - sprzedaż 15 ton koksu z dostawą do zamawiającego , - sprzedaż 30 ton węgla miałowego z dostawą do zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający ząda wniesienia vadium w wysokości 1000.00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędnąwiedzęi doswiadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , - wpłacą wymagane vadium. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu, w sposób: spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych ( wraz z ofertą) przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 -4 PZP, - Oświadczenie na podstawie 44 PZP o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu , - Ośwadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP, - Aktualny odpis z właściwego rejestru,albo zaśwadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej : www.um.nowaruda.bip.info.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do upływu składania ofert, oraz w siedzibie zamawiającego-Szkoła Podst. nr7 w Nowej Rudzie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ( sekretariat szkoły) 57-402 Nowa Ruda ul. Szkolna 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg, ciągów pieszych i placów o nawierzchni bitumicznej.
- "Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
- "Budowa skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej"
- Usługi z zakresu utrzymania zieleni wysokiej i lasów komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda w latach 2025-2026.
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za życiem" w 2025 roku".
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Nowa Ruda"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.