eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków4/341/2011 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Żerków: 4/341/2011 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków
Numer ogłoszenia: 45915 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19311 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie, ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/341/2011 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw silnikowych, olejów, smarów, materiałów eksploatacyjnych (żarówki, bezpieczniki, filtry i wkłady filtrów oleju i paliwa itp.) dla pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych jednostek podległych UMiG Żerków na każdorazowe żądanie przedstawiciela Zamawiającego w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w okresie do 31 grudnia 2012 r. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej przez Zamawiającego, stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Częstotliwość tankowań uzależniona jest od bieżącego zużycia paliw (możliwe kilkukrotne tankowanie w ciągu jednego dnia). Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych w zależności od aktualnych cen rynkowych. Zakupy będą dokonywanie według cen obowiązujących w dniu zakupu. W trakcie realizacji umowy przy rozliczeniu zakupów paliw będzie brana cena litra paliwa z kolejnego dnia zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego, stałego w całym okresie obowiązywania umowy rabatu. Przewidywana ilość dostarczanych towarów w okresie 2 lat wyniesie: Lp. Nazwa ilość towarów zamawianych w ciągu 2 lat w litrach 1 Olej napędowy (letni i zimowy) 82 000 2 Benzyna bezołowiowa 95 (letnia i zimowa) 8 000 3 Olej silnikowy MCC SAE 15W/40 (Superol) lub równoważny 140 4 Olej (Piralen) lub równoważny 40 5 Olej Hydrol lub równoważny 400 6 Olej silnikowy MX 15/W/40 (Mobil Delvac) lub równoważny 240 7 Olej silnikowy (Mixol S) lub równoważny 120 8 Olej silnikowy Lux 40 9 Olej silnikowy SHPD 15W/40 (Turdus) lub równoważny 100 10 Olej do użytku w układach hydraulicznych LHM 46 lub równoważny 200 11 Olej do użytku w układzie hydraulicznym LHL 68 lub równoważny 200 12 Olej smarowy Boxol 26L5 lub równoważny 100 13 Olej smarowy Hipol lub równoważny 260 14 Płyn hamulcowy DOT 5 lub równoważny 20 15 Płyn chłodzący do -35 0 c (Petrygo) lub równoważny 240 16 Dodatek uszlachetniający do benzyn bezołowiowych 10 17 Dodatek uszlachetniający do ON (zimowy) 20 18 Płyn do spryskiwaczy szyb letni 60 19 Płyn do spryskiwaczy szyb zimowy 60 20 Płyn do mycia silników 20 21 Woda destylowana 20 22 Smar ŁT 43 lub równoważny 60 Podane ilości paliw są prognozowane i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Kod CPV: 09.10.00.00-0 Paliwa 09.13.20.00-3 Benzyna 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00-7 Oleje napędowe 09.21.00.00-4 Preparaty smarowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.20.00-3, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kwitowski Sp. z o.o., Plac 3-go Maja 1, 63-308 Gizałki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396918,70

  • Oferta z najniższą ceną: 396918,70 / Oferta z najwyższą ceną: 396918,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.